۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

رئیس از اتهام بزرگ فرار کرد/ زندانی در کار نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رئیس از اتهام بزرگ فرار کرد/ زندانی در کار نیست. دادگاهی در شهر بارسلونای اسپانیا، ساندرو روسل رئیس پیشین باشگاه بارسلونا را از اتهامات فرار مالیاتی تبرئه کرد. رئیس از اتهام بزرگ فرار کرد/ زندانی د...

رئیس از اتهام بزرگ فرار کرد/ زندانی در کار نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رئیس از اتهام بزرگ فرار کرد/ زندانی در کار نیست. دادگاهی در شهر بارسلونای اسپانیا، ساندرو روسل رئیس پیشین باشگاه بارسلونا را از اتهامات فرار مالیاتی تبرئه کرد.

رئیس از اتهام بزرگ فرار کرد/ زندانی در کار نیست

قاضی دادگاه کیفری شهر بارسلونا، امروز (پنجشنبه) روسل را ​​از جرم فرار مالیاتی که دادستانی ۱۰ روز پیش برای آن ۲ سال و ۹ ماه زندان برای رئیس سابق باشگاه درخواست کرده بود، تبرئه کرد. او از زمانی که از زندان پیشگیرانه برای یک اتهام جداگانه در سال ۲۰۱۹ خارج شد، درگیر این پرونده بود.

دادستانی در تاریخ ۱۲ سپتامبر، روسل را متهم کرده بود که در سال ۲۰۱۲ و در زمان ریاستش بر باشگاه بارسلونا، بیش از ۲۳۰ هزار یورو از خزانه‌داری کلاهبرداری کرده است.

در تابستان ۲۰۱۹، روسل هزینه کلاهبرداری شده به اضافه سود را به خزانه عمومی پرداخت کرد و به همین دلیل دادستانی درخواست کاهش مجازات را داد.

چند ماه قبل نیز، رئیس سابق باشگاه بارسلونا پس از گذراندن نزدیک به دو سال در بازداشت موقت، به اتهام کمک به پولشویی برای پخش مسابقات لالیگا و تیم فوتبال برزیل و برای قرارداد اسپانسرینگ با کمپانی «نایکی» توسط دادگاه ملی تبرئه شد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار