۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

هواداران پرسپولیس پشت رضا درویش درآمدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ شوکه‌کننده‌ترین خبر برای استقلالی‌ها طی شبانه روز گذشته، برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی این باشگاه و بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به استقلال بود. این اتفاق در حالی رخ داده که حدو...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ شوکه‌کننده‌ترین خبر برای استقلالی‌ها طی شبانه روز گذشته، برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی این باشگاه و بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به استقلال بود.

این اتفاق در حالی رخ داده که حدود دو سه هفته قبل شایعاتی درباره برکناری آجورلو و همچنین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که توسط مسئولان هر دو باشگاه تکذیب شد و حتی همین چند شب قبل بود که فرشید سمیعی به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال، در گفت و گوی رادیویی با برنامه وقت اضافه رادیو ایران، شایعات مربوط به تغییرات مدیریتی در این باشگاه را تکذیب کرد اما او هم نمی دانست به فاصله ۲۴ ساعت از گفت و گویش، سردار آجورلو از سمتش برکنار شود.

حتی نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با قاطعیت اعلام کرده بود از جدایی آجرلو بی خبر است ولی خودش یکی از کسانی بود که پای برگه جدایی آجرلو را امضا کرد.

اما حالا که سردار آجورلو رفته، برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شاید رضا درویش هم به زودی، جایش را به شخص دیگری بدهد. این خبری بود که بعد از رفتن مدیرعامل استقلال در فضای مجازی منتشر شد ولی از قرار معلوم این اتفاق فعلا رخ نخواهد داد و درویش در حاشیه امن قرار دارد. امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و حتی اعضای هیئت مدیره از یحیی گل محمدی هم دعوت کردند تا در این جلسه حضور داشته باشد.

خیلی ها فکر می کردند بعد از برکناری آجرلو ، در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس هم درویش برکنار خواهد شد ولی این اتفاق رخ نداد و مدیرعامل سرخ پوشان به کارش ادامه خواهد داد. البته این موضوع فعلا در دستور کار هیئت مدیره پرسپولیس قرار دارد و در آینده مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ می دهد .

خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم بعد از جلسه اعلام کرد در این جلسه حرفی از برکناری یا استعفای درویش زده نشد و او با قدرت به کار خودش ادامه خواهد داد. در مورد برکناری آجرلو روایات مختلفی وجود دارد و هنوز علت دقیق این اتفاق مشخص نیست.

از طرف مقابل درویش با توجه به خریدهایی که در تابستان انجام داده ، به شدت مورد حمایت هواداران پرسپولیس است و پرسپولیسی ها از عملکرد او رضایت دارند. با توجه به شرایط فعلی ، برکناری درویش از مدیرعاملی پرسپولیس در این مقطع منتفی است و او به کارش ادامه خواهد داد.

هرچند تجربه نشان داده که در فوتبال ایران هر لحظه باید منتظر اتفاقات ناگهانی و بعضا عجیب باشیم. شاید درویش در پرسپولیس مخالفانی هم داشته باشد ولی اکثرا موافق ماندن و ادامه کار او هستند.

در واقع شنیده ها حاکی از آن است که اکثر اعضای هیئت مدیره مخالف تغییرات در این مقطع هستند و به همین دلیل قصد دارند با درویش ادامه دهند. هرچند ممکن است بعد از جام جهانی و در تعطیلات نیم فصل اتفاقات دیگری رخ دهد ولی فعلا درویش با حمایت هیئت مدیره به کارش ادامه خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار