۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

پرسپولیس یک بازیکنش را ۳ هفته از دست می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در یکی، دو روز گذشته اخبار غیر رسمی از جذب یک مهاجم خارجی برای پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد و حتی افشین پیروانی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ظرف چند روز آینده از مهاجم خارجی پرسپولیس...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در یکی، دو روز گذشته اخبار غیر رسمی از جذب یک مهاجم خارجی برای پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد و حتی افشین پیروانی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ظرف چند روز آینده از مهاجم خارجی پرسپولیس رونمایی خواهد شد. این در شرایطی است که پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال کشورمان روز شنبه ۲۲ مرداد در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

با این شرایط حتی اگر مهاجم خارجی پرسپولیس ظرف امروز و فردا با این تیم قرارداد ببندد قطعا به بازی هفته اول با ذوب‌آهن نمی‌رسد و حتی به احتمال زیاد بازی هفته دوم با فولاد را هم که شش روز بعد از بازی با ذوب‌آهن در تاریخ ۲۸ مرداد برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد.

پروسه اخذ ویزای ورود به کشور حداقل ۲۴ ساعت زمان می‌برد و پروسه اخذ مجوز کار هم حداقل ۵ روز کاری به زمان نیاز دارد و صادر کردن کارت بازی هم نیازمند داشتن مجوز کار است. ۲۴ ساعت پروسه حضور در ایفمارک و پاسخ تست پزشکی زمان می‌خواهد. به این موارد ۲ پنج‌شنبه و جمعه را هم از امروز تا بازی با فولاد مدنظر بگیریم مشخص می‌شود که رسیدن مهاجم جدید پرسپولیس به هفته دوم لیگ هم کار سختی است.

در این بین تنها راه‌کار برای رسیدن مهاجم خارجی و جدید پرسپولیس به هفته دوم لیگ برتر این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس مثلا از امروز یا فردا برای انجام کار‌های مربوط به مجوز کار را انجام بدهند که چند روزی کار‌های مهاجم جدید زودتر انجام شود که این موضوع هم با توجه عدم اطلاع رسانی رسمی در مورد این بازیکن، امضای قرارداد رسمی و حضور در ایران بعید است. با این وضعیت باید دید مهاجم خارجی به هفته سوم لیگ خواهد رسید یا این هفته را هم از دست خواهد داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط