۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

استقلال یک بازیکنش را از دست می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم استقلال در تلاش است با برخی اقدامات قانونی مجوز بازی محمد حسین مرادمند را بگیرد. این در حالی است که شنیده‌ها از غیبت این بازیکن در دو هفته ابتدایی لیگ خبر می‌دهد. به این ترتیب تا زمانی که نیرو...

اخبار استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم استقلال در تلاش است با برخی اقدامات قانونی مجوز بازی محمد حسین مرادمند را بگیرد. این در حالی است که شنیده‌ها از غیبت این بازیکن در دو هفته ابتدایی لیگ خبر می‌دهد. به این ترتیب تا زمانی که نیروی دریایی کارت پایان خدمت این بازیکن را صادر نکند وی بازیکن ملوان محسوب می‌شود.

همین موضوع باعث شده است باشگاه ملوان که به تازگی لیگ برتری شده نسبت به این بازیکن احساس مالکیت کند و مدعی شود مرادمند بازیکن آنهاست. البته باشگاه ملوان درست می‌گوید چرا که طبق شنیده‌ها با رایزنی‌هایی که انجام شده قرار است کارت پایان خدمت این بازیکن شهریور ماه صادر شود اما استقلالی‌ها امیدوارند بتوانند برای بازی روز جمعه این مشکل را حل کنند که بعید به نظر می‌رسد.

همین موضع هم باعث شده تا ملوان ادعا کند تا زمانی که کارت پایان خدمت مرادمند صادر نشود بازیکن این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که مازیار زارع مربی تیم ملوان فصل قبل حتی از مرادمند استفاده نکرد و به نوعی با او راه آمد تا مقدمات بازگشت به استقلال را فراهم کند.

در واقع مرادمند از ظرفیت‌های قانونی برای کسر خدمت استفاده کرد چرا که پدر او ایثارگر بوده و او نیز دارای فرزند است، از این رو مراحل تسویه حساب وی انجام شد و حتی گفته می‌شود برگه تسویه حساب خود را دریافت کرده است. قرار بود این بازیکن فروردین ماه مدارک و کارت پایان خدمت خود را از سوی حوزه نظام وظیفه دریافت کند اما ظاهرا این موضوع به شهریور ماه موکول شده و همین موضوع دردسر ساز شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار