۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴

اتحادیه اروپا به جای صدور قطعنامه ضد ایرانی، برای توافق تلاش کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین قطعنامه ضد ایرانی اخیر آمریکا و تروئیکای اروپایی را زمینه ساز از دست رفتن شانس دستیابی به توافق در مذاکرات وین و احیای ...

اتحادیه اروپا به جای صدور قطعنامه ضد ایرانی، برای توافق تلاش کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین قطعنامه ضد ایرانی اخیر آمریکا و تروئیکای اروپایی را زمینه ساز از دست رفتن شانس دستیابی به توافق در مذاکرات وین و احیای برجام دانست.

میخائیل اولیانوف در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود در واکنش به اقدام تازه غرب علیه ایران نوشت: اگر هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه غرب درباره ایران را تصویب کند، چشم‌انداز موفقیت آمیز مذاکرات وین و احیای برجام دشوارتر خواهد شد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به رویکرد متناقض اروپا در قبال برجام نوشت: اگر اتحادیه اروپا خواستار دستیابی به توافق است، به جای (قعطنامه) تلاش های دیپلماتیک بیشتری صورت دهد.

«جوزف بورل» هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا صرف نظر از تلاش غرب برای ارائه قطعنامه ضد ایرانی در نشست آتی شورای حکام مدعی شد می‌توانیم با تلاش بیشتر با ایران به توافق برسیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار