۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵

سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شد + معرفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که محسن خلیلی رئیس آکادمی این باشگاه با چند مربی برای هدایت تیم های پایه سرخ ها به توافق اولیه رسیده است. حسن خانمحمدی برای هدایت تیم نونهالان، فرزاد آشوبی تیم نوجوانا...

نقل و انتقالات پرسپولیس | از پایان همکاری 10 ستاره با پرسپولیس توسط یحیی تا بیانیه باشگاه علیه یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که محسن خلیلی رئیس آکادمی این باشگاه با چند مربی برای هدایت تیم های پایه سرخ ها به توافق اولیه رسیده است. حسن خانمحمدی برای هدایت تیم نونهالان، فرزاد آشوبی تیم نوجوانان، مهدی عطالو تیم جوانان و محمود انصاری برای رده امید نفراتی هستند که احتمالا به زودی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا خواهند کرد.

محسن خلیلی مسئول آکادمی باشگاه پرسپولیس از مدتی قبل پس از اینکه حضورش در این آکادمی قطعی شد در حال رایزنی و مذاکره برای انتخاب سرمربیان تیم های پایه این باشگاه است.

تیم های پایه پرسپولیس فصل گذشته چندان عملکرد خوبی در نتیجه گیری نداشتند و امسال آکادمی این باشگاه در پی این بوده تا با استفاده از مربیان متخصص در بحث پایه بتواند در نتیجه گیری روند بهتری داشته باشند.

در همین راستا گزینه های سرمربیان تیمهای پایه سرخپوشان مشخص شده اند اما هنوز قرارداد رسمی امضا نشده است، طبق توافقات اولیه ای که خلیلی داشته نفرات زیر مدنظر هستند:

سرمربی نونهالان: حسن خانمحمدی، سرمربی نوجوانان: فرزاد آشوبی، سرمربی جوانان: مهدی عطالو و سرمربی امید: محمود انصاری.
ظاهرا قرار است هفته آینده در مورد قطعی شدن این نفرات در تیم های پایه تصمیم گیری شود و مراحل قرارداد رسمی آنها با حضور درویش مدیرعامل باشگاه انجام شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار