۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

اضافه شدن امید روحانی و ارسلان قاسمی به بازیگران سریال «دردسرهای شیرین»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از روابط عمومی پروژه، امید روحانی و ارسلان قاسمی جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی پیوسته‌ا...

اضافه شدن امید روحانی و ارسلان قاسمی به بازیگران سریال «دردسرهای شیرین»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از روابط عمومی پروژه، امید روحانی و ارسلان قاسمی جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی پیوسته‌اند.

درحال حاضر تصویربرداری این سریال در نقاط مختلف پایتخت در حال انجام است و مراحل فنی نیز همزمان با تولید پیگیری می‌شود.

«دردسرهای شیرین» یک مجموعه خانوادگی با موقعیت‌های شیرین است و مهدی طاهر و یاسین پورعزیزی نویسندگی متن‌های آن را بر عهده داشته‌اند. نویسندگی فیلم «وانتافه» از آثار مهدی طاهر است.

کریم خودسیانی به عنوان مشاور فیلمنامه در این پروژه حضور دارد. محمد نداف نیز بازنویسی فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است. نویسندگی سریال «نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان از جمله آثار این نویسنده تلویزیون است.
پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه «دردسرهای شیرین» را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی، دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی، پرهام دلدار و سهیل قاصدی از جمله دیگر بازیگران این سریال هستند.

محمدرضا بحری، نازنین خشنود، نیما اسحاقیان و محمد اسحاقیان نیز هنرمندان بومی استان‌های یزد و اصفهان هستند که در این پروژه به ایفای نقش می‌پردازند.
این مجموعه تلویزیونی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تولید می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار