۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

برد پُر گل بایر لورکوزن بدون سردار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگای آلمان، تیم بایر لورکوزن که مثل مسابقات گذشته‌اش سردار آزمون را به‌خاطر آسیب دیدگی قبلی و دوری از تمرینات در اختیار نداشت، از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگا...

برد پُر گل بایر لورکوزن بدون سردار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگای آلمان، تیم بایر لورکوزن که مثل مسابقات گذشته‌اش سردار آزمون را به‌خاطر آسیب دیدگی قبلی و دوری از تمرینات در اختیار نداشت، از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه بایر آرنا مقابل تیم رده چهاردهمی آرمینیا بیله‌فلد قرار گرفت.

یاران آزمون که پس از پنج هفته شکست‌ناپذیری و چهار برد متوالی در دیدار اخیرشان شکست خورده بودند، در مسابقه امشب دوباره به روند خوب گذشته‌شان برگشتند و توانستند در یک مسابقه پُر گل از سد آرمینیا بیله‌فلد عبور کنند.

تیم بایر لورکوزن با گل‌ها لوکاس آلاریو و موسی دیابی(۲ بار) به پیروزی سه بر صفر مقابل آرمینیا بیله‌فلد دست یافت؛ این برد یاران آزمون را ۴۴ امتیازی کرد و موجب شد جایگاهشان در رتبه سوم جدول بوندس‌لیگای آلمان تثبیت شود و به پنج امتیازی دورتموند رده دومی برسند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایر لورکوزن که پس از پیوستن به این تیم نتوانسته بود به‌خاطر آسیب‌دیدگی در دیدارهای اخیرشان به میدان برود، امشب هم در دیدار مقابل آرمینیا بیله‌فلد جزو فهرست تیمش حضور نداشت.

این ملی‌پوش ایرانی با وجود اینکه طی دو روز گذشته به تمرینات گروهی بایر لورکوزن اضافه شده بود، به‌خاطر دور بودن از شرایط بازی و برای بهبودی کامل در مسابقه امشب مقابل آرمینیا بیله‌فلد به لیست تیمش اضافه نشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط