۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

سرمربی تیم ملی جدا می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیش تر خبرهایی از کمیته فوتسال به گوش رسیده بود که یک مربی پرتغالی برای تیم ملی فوتسال ایران مد مد نظر است اما فعلا هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است. به خصوص که رییس کمیته فوتسال از سمت ...

بمب اصلی نقل و انتقالات تابستانی در تیم ملی / هواداران استقلال و پرسپولیس، منتظر تغییرات اساسی در فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیش تر خبرهایی از کمیته فوتسال به گوش رسیده بود که یک مربی پرتغالی برای تیم ملی فوتسال ایران مد مد نظر است اما فعلا هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است. به خصوص که رییس کمیته فوتسال از سمت خود استعفاء کرده و هم اکنون این کمیته بدون رییس اداره می شود. با این حال در هفته جاری ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از نشستی که با اعضای این کمیته برگزار کرد برنامه خود را برای آینده تیم ملی فوتسال ایران به فدراسیون فوتبال ارایه کرده و امیدوار است فدراسیون فوتبال با این برنامه موافقت کند تا او در تیم ملی بماند و به نوعی ناکامی در جام جهانی را در تورنمنت های آتی جبران کند.

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی در حالی که در نیمه نخست از قرقیزستان پیش افتاده بود در نیمه دوم شکست خورد ودر مرحله یک چهارم نهایی به کار پایان داد تا از دست یابی به یک موفقیت مهم باز بماند. بعد از این اتفاق تصور می شد فدراسیون فوتبال پایان همکاری با ناظم الشریعه را اعلام کند یا این مربی از سمت خود استعفاء کند اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداده است. این بدین معنی است که ناظم الشریعه یک فرصت جدید می خواهد تا به همراه تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت های بین المللی موفق ظاهر شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد به خاطر کرونا تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام جهانی دیدارهای تدارکاتی کافی و با کیفیت برگزار نکرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار