۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

توقیف خودروی لاکچری در بلوار اندرزگو توسط پلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ   اظهار کرد: در پی ایجاد مزاحمت صوتی و ناهنجاری توسط فردی در خیابان اندرزگو ماموران کلانتری تجریش به محل مورد نظر اعزام و نسبت به بررسی موضوع ...

توقیف خودروی لاکچری در بلوار اندرزگو توسط پلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ   اظهار کرد: در پی ایجاد مزاحمت صوتی و ناهنجاری توسط فردی در خیابان اندرزگو ماموران کلانتری تجریش به محل مورد نظر اعزام و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که فردی سوار با یک‌دستگاه خودروی گرانقیمت اقدام به خودنمایی خیابانی آن هم در ساعت ۴ بامداد می‌کند.

سرهنگ کالوسی با بیان دستگیری این فرد توسط ماموران گشت کلانتری تجریش، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه علت انجام این کار را تخلیه هیجانات درونی خود اعلام کرد.

وی با بیان اینکه متهم با خودروی خود اقدام به انجام حرکات نمایشی و چرخیدن به دور خود می‌کرد، گفت: این دست از افراد با اقدامات خود صرفا اقدام به ایجاد مزاحمت برای مردم می‌کند، لذا خیابان محلی برای تخلیه انرژی مضاعف و هیجانات افراد نیست.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران خودرو متهم توقیف شد و در حال حاضر در پارکینگ قرار دارد، ضمن اینکه پرونده وی برای بررسی‌های بیشتر به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ کالوسی خطاب به جوانانی که برای تخلیه هیجانات اقدام به دور دور‌های خیابانی می‌کنند، گفت: افراد به جای ایجاد مزاحمت برای شهروندان به پیست‌های خودرو بروند و در آن‌محل‌ها هیجانات خود را تخلیه کنند، چرا که پلیس با اینگونه افرادی که نظم عمومی جامعه را برهم می‌زنند، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط