۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

سروش سعیدی: قطعا از کمیته اخلاق شکایت می‌کنم/ می‌خواهند صدای مردم بخوابد؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کاپیتان سردار بوکان گفت: مگر می‌شود بازیکنی که هیچ کاری نکرده را محروم کنند؟ چگونه بدون این‌که چیزی را ثابت کنند مرا محروم کردند؟ سروش سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حکم انضباطی و محرومیتش از ف...

سروش سعیدی: قطعا از کمیته اخلاق شکایت می‌کنم/ می‌خواهند صدای مردم بخوابد؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کاپیتان سردار بوکان گفت: مگر می‌شود بازیکنی که هیچ کاری نکرده را محروم کنند؟ چگونه بدون این‌که چیزی را ثابت کنند مرا محروم کردند؟

سروش سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حکم انضباطی و محرومیتش از فعالیت‌های فوتبالی اظهار کرد: من هیچ‌ کاری نکردم و هر کاری هم خواستند انجام دهند، نتوانستند اثبات کنند. صابر میرقربانی به خاطر کاری که در بوکان انجام داد، می‌خواست من را خراب کند که خراب هم کرد.

او ادامه داد: مگر می‌شود بازیکنی که هیچ کاری نکرده را محروم کنند؟ چگونه بدون این‌که ثابت کنند مرا محروم کردند؟ آن‌ هم به صورت مادام العمر. من از کمیته اخلاق شکایت خواهم کرد و قطعا پیگیری خواهم کرد. مگر می‌شود کسی که هیچ کاری نکرده بدون هیچ مدرکی وصله تبانی به او زده باشند و به این شکل حکم داده باشند؟ می‌خواهند صدای مردم بخوابد؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

شایان ذکر است که کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم فوتبال رای خود را صادر کرد. طبق این رای سروش سعیدی به محرومیت مادام‌العمر از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار