۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دستگیری رمال مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: در راستا طرح مقابله با جرائم سایبری و پایش فضای مجازی کانالی با بیش از ۱۲ هزار عضو شناسایی شد که فردی سودجو برای دعانویسی، رمالی و جادوگری تبلیغ می کرد. فرمانده انتظام...

دستگیری رمال مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: در راستا طرح مقابله با جرائم سایبری و پایش فضای مجازی کانالی با بیش از ۱۲ هزار عضو شناسایی شد که فردی سودجو برای دعانویسی، رمالی و جادوگری تبلیغ می کرد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه بررسی این موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های فنی، متهم را که با رمالی و تبلیغ فروش فال و طلسم مردم را فریب می داد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

علی فر تصریح کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، در تحقیقات مقدماتی ابتدا منکر هر گونه جرمی شده، اما در ادامه لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد که چندی پیش با راه اندازی کانالی در شبکه اجتماعی اقدام به انجام تبلیغات واهی فال و فروش طلسم و جادو کرده و از این طریق به کسب درآمد پرداخته است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار