۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

۶ تیم کنار کشیدند/ سوپرلیگ رسماً تعلیق شد!

تیم برگزاری سوپرلیگ اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این پروژه تعلیق شده، اما تغییر شکل آن را بررسی خواهند کرد. خبرورزشی – روز سه‌شنبه اعتراض‌ها به برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ اروپا به اوج رسید و هواداران چلسی با تجمع بیرون از باشگ...

۶ تیم کنار کشیدند/ سوپرلیگ رسماً تعلیق شد!

تیم برگزاری سوپرلیگ اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این پروژه تعلیق شده، اما تغییر شکل آن را بررسی خواهند کرد.

۶ تیم کنار کشیدند/ سوپرلیگ رسماً تعلیق شد!

خبرورزشی – روز سه‌شنبه اعتراض‌ها به برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ اروپا به اوج رسید و هواداران چلسی با تجمع بیرون از باشگاه باعث شدند تیم‌شان از این تورنمنت بیرون بکشد. به تدریج دیگر باشگاه‌های انگلیسی هم تصمیم گرفتند خروج‌شان را اعلام کنند.

حالا در واکنش به این اتفاق‌ها، مسئولان برگزاری سوپرلیگ اروپا بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند و می‌گویند پروژه را به شکلی دیگر پیش خواهند برد. در این بیانیه آمده است: «سوپرلیگ اروپا متقاعد شده است که وضعیت موجود فوتبال اروپا باید تغییر کند. ما یک رقابت جدید اروپایی را پیشنهاد می‌دهیم برای این که سیستم موجود کار نمی‌کند. هدف از پیشنهاد ما این است که اجازه دهد این ورزش ضمن ایجاد منابع و ثبات برای هرم کامل فوتبال، تکامل یابد، از جمله با کمک به فائق آمدن بر مشکلات مالی که کل جامعه فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا تجربه کرد. این طرح همچنین پرداخت‌های مالی تقویت شده و یکپارچه را برای تمام سهامداران و ذینفعان فوتبال فراهم می‌کند. علیرغم اعلام کناره‌گیری باشگاه‌های انگلیسی که به دلیل فشار وارد شده بر آنها مجبور به گرفتن چنین تصمیمی شدند، ما متقاعد شده‌ایم که پیشنهاد ما کاملاً مطابق با قوانین و مقررات اروپا است، همانطور که امروز دادگاه نیز تصمیم به محافظت از سوپرلیگ در برابر اقدامات طرف سوم گرفت. با توجه به شرایط کنونی و با در نظر داشتن اهداف‌مان در ارائه بهترین تجربه ممکن به هواداران در کنار تقویت یکپارچه پرداخت‌ها برای کل جامعه فوتبال، ما باید مناسب‌ترین گام‌ها برای تغییر شکل این پروژه را دوباره بررسی کنیم.»

به نظر می‌رسد به این زودی قائله سوپرلیگ اروپا خاتمه پیدا نکند و مدیرانی مثل فلورنتینو پرس و آندره‌آ آنیلی برای برگزاری این تورنمنت مصمم هستند. با این حال باید دید در بیانیه‌های بعدی آن‌ها برای سوپرلیگ چه آینده‌ای متصور هستند.

بیشتر بخوانید:

  • جدایی بیگ‌سیکس انگلیس از سوپرلیگ اروپا رسماً اعلام شد
  • مالکان میلیاردری که به دنبال پول سوپرلیگ اروپا هستند/ پول کثیف!
  • سوپرلیگ اروپا؛ سوپرلیگ خیانتکارها/ چاقو در کمر فوتبال!

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار