۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵

۴۸ ساعت تلخ پرسپولیس در نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم، برای پرسپولیس خوب جلو نرفته و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، به تلخ‌ترین وضعیتش رسید. پرسپولیس که تا لحظه معارفه شهریار مغانلو در سپاهان، همچنان امیدوار بود با سانتاکلار...

۴۸ ساعت تلخ پرسپولیس در نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم، برای پرسپولیس خوب جلو نرفته و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، به تلخ‌ترین وضعیتش رسید. پرسپولیس که تا لحظه معارفه شهریار مغانلو در سپاهان، همچنان امیدوار بود با سانتاکلارا به توافق برسد، موفق نبود و مغانلو راهی اصفهان شد. از دست دادن یکی از مهره‌های کلیدی فصل گذشته در خط حمله، اتفاق خوبی برای پرسپولیس به حساب نمی‌آمد. پرسپولیسی‌ها هم سعی کردند با خرید یک مهاجم بزرگ، بلافاصله تلخی این شکست را فراموش کنند. اتفاقی که نیفتاد و اوضاع بدتر شد.

سجاد شهباززاده، گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی مغانلو پنجشنبه قراردادش با سپاهان را تمدید کرد. شهباززاده که قبلا هم گفته بود دنبال انتقال‌های پر سر و صدا نیست، در اصفهان ماند تا فصل آینده در کنار مغانلو خط حمله این تیم را تشکیل دهد. فصل پیش، شهباززاده هفته‌های آخر وینگر سپاهان بود و مشکلی برای بازی همزمان با مغانلو ندارد. قرارداد جدید او و سپاهان، یک ساله است.

شکست بزرگتر پرسپولیس، ساعاتی بعد رقم خورد. پرسپولیسی‌ها پس از ناکامی در جذب شهباززاده، سراغ امین قاسمی‌نژاد رفتند. بازیکنی که نیم فصل با استقلال به توافق رسیده بود، اما نتوانست به این تیم ترانسفر شود. صحبت‌های مجیدی و توضیح درباره اینکه نیازی به قاسمی‌نژاد ندارد، احتمال حضور او در پرسپولیس را بیشتر کرده بود. در شرایطی که همه منتظر حضور قاسمی‌نژاد در دفتر باشگاه پرسپولیس و معارفه او بودند، مهاجم فصل پیش پدیده به سمت استقلال چرخید و با این تیم قرارداد بست تا جانشین قایدی شود. با رفتن قاسمی‌نژاد به استقلال، پرسپولیس یکی دیگر از گزینه‌هایش در خط حمله را از دست داد.

حالا پرسپولیسی‌ها، هم مغانلو را از دست داده‌اند و هم با حضور شهباززاده و قاسمی‌نژاد در سپاهان و استقلال، نتوانستند جانشین مناسبی برای او پیدا کنند. ۴۸ ساعت سخت پرسپولیس، با سه شکست در خرید مهاجم به پایان رسید. آن‌ها از فردا، باید دنبال گزینه تازه‌ای در خط حمله باشند. در شرایطی که بیشتر مهاجمان فصل گذشته لیگ، تیم آینده‌شان را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار