۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰

۲۴ ساعت پرالتهاب برای میزبانی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم خود مبنی بر اعطای میزبانی به تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نگرفته است. افسر اجرایی فیفا که چهاردهم مردادماه برای بازدید از امکانات مو...

۲۴ ساعت پرالتهاب برای میزبانی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم خود مبنی بر اعطای میزبانی به تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نگرفته است.

افسر اجرایی فیفا که چهاردهم مردادماه برای بازدید از امکانات موجود فدراسیون فوتبال وارد ایران شده بود پس از ارائه مکتوب درخواست‌های این نهاد مبنی بر پرداخت حق پخش تلویزیونی و اضافه شدن نور در ورزشگاه آزادی، منتظر گزارش اقدامات فدراسیون فوتبال ماند.

فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از مذاکره با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حاضر به پرداخت مبلغ مورد نیاز برای تأمین نور ورزشگاه آزادی شد تا این اقدام فوری عملیاتی شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال سپس سراغ مدیران سازمان صدا و سیما رفت تا بدهی این سازمان بابت عدم پرداخت حق پخش در حدود ۶ میلیون یورو را پرداخت کند.

بدهی سنگینی که پس از چانه زنی‌های فراوان دستور پرداخت برایش صادر شد اما در عمل هنوز این بدهی پرداخت نشده تا فوتبال ایران در آستانه از دست دادن میزبانی قرار گیرد.

از این رو حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون جلسات متوالی با بخش حقوقی، بین‌الملل و شخص عزیزی خادم برگزار کرد تا بتواند میزبانی ورزشگاه آزادی تهران را برای بازی‌های تیم ملی ایران بگیرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است طی ۲۴ ساعت باقیمانده (تا ظهر روز یکشنبه هفته جاری) پاسخ نهایی خود را پس از مکاتبه با فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارائه دهد تا آنها نیز برنامه‌ریزی لازم را برای نخستین بازی خود مقابل سوریه داشته باشند.

در صورتی که میزبانی به فدراسیون فوتبال ایران برسد تیم ملی می‌تواند در نخستین بازی خود مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی پذیرای سوریه باشد در غیر این صورت کشور سوم میزبان بازی‌های تیم ملی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار