۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

یک فوق حرفه‌ای در استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شاید اگر شهریار مغانلو از پرسپولیس جدا نمی شد، یحیی گل محمدی به فکر جذب کی روش استنلی نمی‌افتاد اما او نیاز به یک مهاجم سر زن با تجربه دارد و بدش نمی‌آید کی‌روش را پرسپولیسی کند. با این حال باشگاه ...

یک فوق حرفه‌ای در استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شاید اگر شهریار مغانلو از پرسپولیس جدا نمی شد، یحیی گل محمدی به فکر جذب کی روش استنلی نمی‌افتاد اما او نیاز به یک مهاجم سر زن با تجربه دارد و بدش نمی‌آید کی‌روش را پرسپولیسی کند.

با این حال باشگاه پرسپولیس به خاطر ماجرای کالدرون برای خرید بازیکن خارجی مشکلات زیادی دارد و کی‌روش استنلی هم پول کمی نمی‌خواهد. از طرفی عده‌ای معتقدند اگر این بازیکن واقعا خوب و آماده بود سپاهان او را از دست نمی‌داد. کی‌روش فصل گذشته فقط یک گل برای سپاهان زد و آماری تقریباً مشابه دیاباته در استقلال داشت.

در مجموع کمی بعید به نظر می‌رسد که در نهایت کی‌روش پرسپولیسی شود مگر اینکه با فشار یحیی و تغییر قوانین در فدراسیون فوتبال معادلات عوض شده و این مهاجم بلند بابت برزیلی پیراهن قرمز را برتن کند.

در شرایطی که پرسپولیس نیم نگاهی به جذب مهاجم برزیلی دارد، رئیس هیئت مدیره استقلال هم همه را سورپرایز کرد و گفت به دنبال جذب یک مهاجم  فوق حرفه‌ای بعد از بازی با الهلال هستیم!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار