۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

یک سرمربی لیگ برتری دیگر هم اخراج شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یک سرمربی لیگ برتری دیگر هم اخراج شد. باشگاه لیدز بعد از کسب چند نتیجه ضعیف در لیگ برتر انگلیس تصمیم به اخراج سرمربی خود جسی مارش گرفت و این سرمربی آمریکایی که کمتر از دوازده ماه سکان هدایت سفیدپوش...

یک سرمربی لیگ برتری دیگر هم اخراج شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یک سرمربی لیگ برتری دیگر هم اخراج شد. باشگاه لیدز بعد از کسب چند نتیجه ضعیف در لیگ برتر انگلیس تصمیم به اخراج سرمربی خود جسی مارش گرفت و این سرمربی آمریکایی که کمتر از دوازده ماه سکان هدایت سفیدپوشان را به عهده داشت از سمت خود اخراج شد.

یکشنبه شب شاگردان مارش مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند و این باعث شد کاسه صبر مدیران لیدز لبریز شود. شاگردان مارش البته در هفت بازی اخیرشان در لیگ برتر موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده بودند.

این در حالی بود که پیش از این برخی رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مدیریت ارشد باشگاه لیدز بر سر تصمیم درباره حفظ یا اخراج مارش دو دسته شده و برخی مدیران و از جمله ویکتور اورتا، مدیر ورزشی باشگاه، تمایلی به اخراج او ندارند.

ناکامی در کسب حتی یک پیروزی در هفت بازی گذشته لیدز در لیگ برتر باعث شده این تیم حالا در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرد و حتی یک لغزش کافی است تا به منطقه خطر سقوط وارد شود. برخی گزارشها در انگلیس حاکی است علاوه بر نتایج ضعیف عامل دیگری که تنش بین مدیران باشگاه و جسی مارش را افزایش داده عدم توافق بین دو طرف درباره نقل و انتقالات ماه ژانویه بوده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار