۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

یک دیدار متفاوتی برای سرخ‌ها/ چند پرسپولیسی نیمکت‌نشین می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،یک دیدار متفاوتی برای سرخ‌ها/ چند پرسپولیسی نیمکت‌نشین می‌شوند. پرسپولیس بعد از برتری پرگل در هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل نساجی و قهرمانی در نیم فصل، حالا باید در جام حذفی به ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،یک دیدار متفاوتی برای سرخ‌ها/ چند پرسپولیسی نیمکت‌نشین می‌شوند. پرسپولیس بعد از برتری پرگل در هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل نساجی و قهرمانی در نیم فصل، حالا باید در جام حذفی به مصاف تیم دسته اولی ون پارس اصفهان برود.

یک دیدار متفاوتی برای سرخ‌ها/ چند پرسپولیسی نیمکت‌نشین می‌شوند

دیداری که در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد و روی کاغذ پرسپولیس کار خیلی سختی برای برتری در این دیدار و صعود به مرحله بعد نخواهد داشت.

با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر و اینکه هفته آینده بازی‌های لیگ دوباره از سر خواهد گرفته شد، یحیی گل محمدی قصد دارد به چند ستاره اصلی تیمش استراحت دهد و آن‌ها را در بازی مقابل ون پارس روی نیمکت قرار دهد.

همچنین این بهترین فرصت است تا به چند بازیکنی که در این فصل خیلی بازی به آن‌ها داده نشده و اکثرا نیمکت نشین بودند، بازی برسد و سرمربی پرسپولیس قصد دارد از بعضی از بازیکنان ذخیره خود در بازی جام حذفی استفاده کند و آن‌ها را در ترکیب اصلی قرار دهد.

پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی، شیخ دیاباته و سعید صادقی را در اختیار ندارد ولی نفراتی مثل سروش رفیعی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، حامد پاکدل و امید عالیشاه که در بازی‌های قبلی کمتر مورد استفاده قرار گرفتند و اکثرا نیمکت نشین بودند، در دیدار مقابل ون پارس می توانند به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شوند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار