۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

یک تیم دیگر نقره داغ شد/ برگزاری بدون تماشاگر دیدار آلومینیوم اراک و ملوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد دیدار این تیم برابر ملوان انزلی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. به گزارش پارس فوتبال، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر طی دو روز آینده(...

محرومیت این ستاره دردسر ساز شد / اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی/ حق پرسپولیس با این رای پایمال شد / درخواست تجدید نظر پرسپولیس از کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد دیدار این تیم برابر ملوان انزلی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر طی دو روز آینده(شنبه و یکشنبه) پیگیری خواهد شد که بنابر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود و طبق تصمیم شورای تامین استان کرمان نیز بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال در غیاب هواداران خواهد بود ولی حالا یک مسابقه دیگر بدون تماشاگر شده است.

حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اعلام این خبر گفت: بنابر اعلام آقای حسین زرگر، نماینده فدراسیون فوتبال و مدیر برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم و ملوان انزلی، این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

او ادامه داد:امیدوار هستیم تیم ما در این مسابقه که تماشاگران پرشور آلومینیوم را در اختیار ندارد، نمایش خوبی مقابل ملوان انزلی داشته باشد و موجب خوشحالی هواداران شود.
گفتنی است، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی نمی‌تواند فردا مقابل ملوان انزلی از هواداران خودی بهره ببرد که پیش از این در دو مسابقه از سه دیدار خانگی این فصل هم از حضور تماشاگران‌اش محروم بود!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار