۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴

یک احتمال دیوانه‌وار در فینال جام‌جهانی/ حضور فوق‌ستاره‌ای که کل تورنمنت غایب بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،  کریم بنزما پس از مصدومیت از ناحیه ران در آستانه جام جهانی به غایب بزرگ خروس ها در قطر تبدیل شد. او به مادرید بازگشت تا کار برای بهبودی خود را آغاز کند و به نظر می‌رسید که این پایا...

یک احتمال دیوانه‌وار در فینال جام‌جهانی/ حضور فوق‌ستاره‌ای که کل تورنمنت غایب بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،  کریم بنزما پس از مصدومیت از ناحیه ران در آستانه جام جهانی به غایب بزرگ خروس ها در قطر تبدیل شد. او به مادرید بازگشت تا کار برای بهبودی خود را آغاز کند و به نظر می‌رسید که این پایان شانس برنده توپ طلا برای بازی در جام جهانی باشد؛ با صعود فرانسه به فینال و پاسخ مبهم دشان به یک سوال در نشست خبری بعد از بازی با مراکش، حالا یک احتمال دیوانه وار وجود داد.

یک احتمال دیوانه‌وار در فینال جام‌جهانی/ حضور فوق‌ستاره‌ای که کل تورنمنت غایب بود!

سرمربی فرانسه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد احتمال استفاده از کریم بنزما در فینال پس از برد مراکش، تصمیم گرفت جملاتی مبهم به کار برده و هیجان را بیشتر کند. او گفت: «ترجیح می‌دهم به سؤال بعدی جواب بدهم…»

سه هفته برای بهبودی پارگی عضلانی این بازیکن ۳۴ ساله نیاز بود و او به همین خاطر قطر را ترک کرده و در اینستاگرام خود نوشت: «من هرگز در زندگی‌ام تسلیم نشدم، اما امشب باید مثل همیشه به تیم فکر کنم. بنابراین منطق به من می‌گوید که جای خود را به کسی بسپارم که بتواند به تیم ما کمک کند تا جام جهانی خوبی داشته باشیم.»

با وجود این اظهارات بنزما اما دشان ترجیح داد بدون تعیین جایگزین برای کریم، تیمش را با ۲۵ بازیکن به جای ۲۶ بازیکن راهی جام جهانی کند. حالا بنزما پس از پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری بعد از مصدومیت به تمرینات گروهی رئال مادرید برگشته و با توجه به اینکه اسمش هنوز در لیست نفرات فرانسه برای جام جهانی قطر وجود دارد، با یک احتمال هیجان انگیز روبرو شده است؛ به گفته موندو دیپورتیوو که مورد تایید چندین رسانه معتبر دیگر اروپایی نیز قرار گرفته، احتمال دارد کریم بنزما در فینال فرانسه – آرژانتین به میدان برود.

جام‌جهانی

جام‌جهانی

رئال به بنزما اجازه این کار را داده است و توپ اکنون در زمین دشان است. سرمربی فرانسه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد احتمال استفاده از کریم بنزما در فینال پس از برد مراکش، تصمیم گرفت جملاتی مبهم به کار برده و هیجان را بیشتر کند. او گفت: «ترجیح می‌دهم به سؤال بعدی جواب بدهم…”

بنزما ۳۷ گل در ۹۷ بازی ملی برای فرانسه به ثمر رسانده و بهترین گلزن آبی ها در جام جهانی ۲۰۱۴ بود. با این حال، او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی نکرد تا با حسرت، تماشاگر قهرمانی خروس ها باشد. او بدشانسی، جام جهانی ۲۰۲۲ را هم از دست داد و ژیرو جانشین شد؛ مهاجمی که تا اینجای کار ۴ گل در قطر زده و در کنار امباپه و دمبله مثلث مخوف فرانسه را تشکیل داده است. حضور بنزما در فینال می‌تواند یک سورپرایز بزرگ و اتفاقی تاریخی باشد که البته احتمال رخ دادنش بسیار پایین است؛ البته این احتمال صفر نیست، پس بیایید همچنان به آن امیدوار باشیم و از تصور فینالی با حضور مسی، امباپه و بنزما به وجد بیاییم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار