۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴

یکی از همراهان میلیاردر ژاپنی در سفر به ماه مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فانارا نامزد نهایی پروژه پرواز فضایی “ماه عزیز” است که توسط میلیاردر ژاپنی یوساکو مائه‌زاوا(Yusaku Maezawa) خریداری شده و طی آن این فرد ژاپنی قصد دارد در سال ۲۰۲۳ هشت نفر را با خود به ...

یکی از همراهان میلیاردر ژاپنی در سفر به ماه مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فانارا نامزد نهایی پروژه پرواز فضایی “ماه عزیز” است که توسط میلیاردر ژاپنی یوساکو مائه‌زاوا(Yusaku Maezawa) خریداری شده و طی آن این فرد ژاپنی قصد دارد در سال ۲۰۲۳ هشت نفر را با خود به دور ماه ببرد.

“تریسی فانارا” گفت: من ۶ هفته نخوابیدم. در طول کل فرایند، شبها به دلیل هیجان و فکر کردن در مورد این ماموریت نتوانستم بخوابم.

“مائه زاوا”، بنیانگذار بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین ژاپن است و دارایی او دو میلیارد دلار ارزش دارد. برنامه‌ی سفر او که اولین سفر سرنشین‌دار موشک استارشیپ شرکت اسپیس‌ایکس است، در سال ۲۰۱۸ در طول برنامه‌ای که ایلان ماسک(Elon Musk) نیز در آن شرکت داشت در کالیفرنیا اعلام شد.

 

و که یک مجموعه‌دار هنری نیز هست برنامه‌ی “ماه عزیز” خود را آغاز کرده و قصد دارد ۶ تا هشت هنرمند از سراسر جهان را به همراه خود ببرد تا در سال ۲۰۲۳ به مدت ۶ روز در فضا بمانند. “مائه زاوا” در طول آن رویداد گفت: از این هنرمندان می‌خواهم که پس از بازگشت به زمین اثری خلق کنند و این آثار باعث شگفتی ما خواهد شد.

“فانارا” یک مهندس و دانشمند تحقیقاتی است که اکنون مدیر بخش “Coastal Modeling” اداره ملی اقیانوسی و جوی است. این مهندس و دانشمند تحقیقاتی دارای مدرک دکترا از دانشگاه فلوریدا است و ۶ سال گذشته را صرف مدیریت برنامه تحقیقات بهداشت محیط در آزمایشگاه دریایی موته کرده است. “فانارا” اصالتاً اهل بوفالو، نیویورک است؛ اما در حال حاضر در گینسویل، فلوریدا زندگی می کند. عشق او به علم نیز از سن ۱۴ سالگی آغاز شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار