۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

یحیی و آرام کردن کمالوند در مسابقه دوستانه جدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی و آرام کردن کمالوند در مسابقه دوستانه جدی. عصر روز گذشته پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی میزبان تیم خیبر خرم آباد بود؛ این مسابقه دوستانه بدون گل مساوی به پایان رسید. در حاشیه نیمه اول این دیدار بر...

نقل و انتقالات پرسپولیس | بهترین گزینه نقل و انتقالات برای پرسپولیس مشخص شد / خرید جنجالی 5 ستاره در پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی و آرام کردن کمالوند در مسابقه دوستانه جدی. عصر روز گذشته پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی میزبان تیم خیبر خرم آباد بود؛ این مسابقه دوستانه بدون گل مساوی به پایان رسید.

در حاشیه نیمه اول این دیدار برای لحظاتی بازی به دلیل جر و بحث بازیکنان و فراز کمالوند با داور مسابقه متوقف شد. بازیکنان دو تیم اعتقاد داشتند داور برخوردی عصبی با آنها داشته و فراز کمالوند نیز به دفاع از شاگردانش به داور اعتراض کرد.

در این لحظه یحیی گل‌محمدی به سمت نیمکت خیبر آمد و سعی کرد کمالوند را آرام کند تا بازی به جریان بیفتد. جالب اینکه یحیی چهره‌ای آرام کنار زمین داشت و باید دید همین رویکرد عدم اعتراض به تصمیم داور در کوران مسابقات لیگ هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

با حکم کمیته انضباطی دو جلسه محرومیت تعلیقی یحیی به دلیل اعتراض به داور در بازی برگشت مقابل ذوب آهن به جریان افتاده و او در شروع لیگ جدید نیز باید از روی سکوها کار را آغاز کند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار