۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵

یحیی دلتنگ لوکادیا شد/ ستاره ای که می توانست فرشته پرسپولیس در بازی هوادار باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،یحیی دلتنگ لوکادیا شد/ ستاره ای که می توانست فرشته پرسپولیس در بازی هوادار باشد.  پرسپولیس در حالی برابر هوادار شکست خورد که مهاجمین این تیم اگرچه به شکلی محدود اما فرصت‌های خوبی بر...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،یحیی دلتنگ لوکادیا شد/ ستاره ای که می توانست فرشته پرسپولیس در بازی هوادار باشد.  پرسپولیس در حالی برابر هوادار شکست خورد که مهاجمین این تیم اگرچه به شکلی محدود اما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند.

شیخ دیاباته در نیمه اول دو فرصت گلزنی به دست آورد اما ضربه نخست از کنار دروازه و ضربه بعدی از بالای دروازه به بیرون رفت. در موقعیت دوم شیخ شرایط بسیار خوبی برای زدن ضربه نهایی داشت و می‌توانست دروازه خالد آبادی را باز کند اما موفق نشد به محل موردنظر توپ ضربه بزند.

در نیمه دوم نیز یکی دو بار موقعیت‌هایی در داخل محوطه جریمه پدید آمد اما حمله‌وران فاقد دقت کافی برای باز کردن دروازه‌ای بودند که در دور رفت سه بار فرو ریخته بود.

شاید اگر یورگن لوکادیا در ترکیب پرسپولیس می‌بود، با تبحر تمام کنندگی خود می‌توانست در این بازی پرسپولیس را نجات دهد. مشابه کاری که در مقابل هوادار انجام داد و توانست با شوت سرضرب دروازه این تیم را باز کند.

لوکادیا توانایی جالبی در شوت سرضرب از خود نشان داده بود و همین موضوع کنترل او برای مدافعان حریف را دشوار می‌کرد و حالا بیشتر از هر زمان دیگری قرمزها به مهاجمی با چنین مشخصاتی احتیاج دارند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار