۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵

یحیی به دنبال جبران پاتک بزرگ استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس با رضا اسدی، هافبک دفاعی مد نظرش برای حضور در این تیم تماس تلفنی برقرار کرد. اسدی برای پیگیری مذاکراتش و مشخص شدن نیم فصل آینده خود به ایران سفر کرده و در تماسی ...

قرارداد 40 میلیاردی گل محمدی، دردسرسازشد / تخم دوزرده این سرمربی در ایران / تکرار تاکتیک برانکو توسط یحیی / هر هفته 2 بار قهر میکنه و 40 میلیارد میگیره / هرچی خواستید به من فحش بدید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس با رضا اسدی، هافبک دفاعی مد نظرش برای حضور در این تیم تماس تلفنی برقرار کرد.

اسدی برای پیگیری مذاکراتش و مشخص شدن نیم فصل آینده خود به ایران سفر کرده و در تماسی که با سرمربی تیم پرسپولیس داشته در خصوص شرایط پیوستنش به این تیم با او گفتگو کرده است.

شکست پرسپولیس در ماجرای جذب قاسمی نژاد، ناکامی در خرید مهاجم و جدایی نوراللهی، کنعانی و مغانلو، سبب شده تا قرمز‌ها مصمم‌تر از گذشته خرید این بازیکن را دنبال کنند و حتی گفته می‌شود شانس پرسپولیس برای جذب اسدی بیشتر است.

جنجال‌های به وجود آمده پیرامون انتقال قاسمی نژاد که به مدت یک شبانه روز فضای رسانه‌ای فوتبال ایران را در بر گرفت، احتمال دارد روی قیمت رضا اسدی هم تاثیر بگذارد و تلاش دو جانبه پرسپولیس و استقلال، بر رقم قرارداد این بازیکن اضافه کند؛ موضوعی که باتوجه به محدودیت هر دو باشگاه در خزانه، کارشان را برای جذب این بازیکن سخت‌تر از قبل خواهد کرد. خصوصا اینکه با اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات، حالا رضا اسدی یکی از اخرین مهره‌های مهم در پنجره تابستانی محسوب می‌شود.

نکته مهم اینکه گفته می‌شود تا ۴۸ ساعت دیگر رضا اسدی تیم خود را معرفی خواهد کرد و با این تفاسیر روز جمعه و شنبه نیز باید منتظر ساعاتی پرخبر در خیابان شیخ بهایی و محله سعادت آباد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار