۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

یحیی به دنبال بازیکن مورد علاقه دایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  یحیی گُل‌محمدی پیش از آنکه به تعطیلات برود لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل آتی را به باشگاه پرسپولیس داد که رضا اسدی یکی از بازیکنان مدنظر سرمربی سرخ‌پوشان است. تیم فوتبال پرسپولیس در پست هافبک دفا...

یحیی به دنبال بازیکن مورد علاقه دایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  یحیی گُل‌محمدی پیش از آنکه به تعطیلات برود لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل آتی را به باشگاه پرسپولیس داد که رضا اسدی یکی از بازیکنان مدنظر سرمربی سرخ‌پوشان است. تیم فوتبال پرسپولیس در پست هافبک دفاعی با حضور ۳ بازیکن با انگیزه به نام‌های احمدنوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌‍‌نیا همراه است؛ به همین خاطر برای عد‌ه‌ای سوال پیش آمد که چرا این بازیکن مدنظر گل محمدی قرار گرفته است؟

اسدی علاوه بر هافبک دفاعی، سابقه بازی در پست مدافع میانی و حتی مهاجم را هم داشته است. دایی بار‌ها این بازیکن را در پست‌های مختلف به کار گرفت و در تراکتور به عنوان یک مدافع میانی تخصصی به کارگرفته می‌شد.

این بازیکن در ۱۱ مهرماه سال ۱۳۹۷ با قراردادی ۲ ساله به سن پولتن اتریش پیوست البته در قرارداد وی بندی گنجانده شده که در صورت دریافت پیشنهاد بهتر می‌تواند از تیم اتریشی جدا شود. این بازیکن ۲۵ ساله با وجود عملکرد خوبی که در تراکتور داشت در لیگ اتریش خیلی موفق نبود و تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کرد. البته حالا این شائبه وجود دارد که آیا او از نظر بدنی مانند گذشته آماده است؟

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار