۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱

گولسیانی: در ال‌کلاسیکو تیمی برنده می‌شوند که جنگجوتر، دونده‌تر و شجاع‌تر باشد/ در اصفهان کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،گولسیانی: در ال‌کلاسیکو تیمی برنده می‌شوند که جنگجوتر، دونده‌تر و شجاع‌تر باشد/ در اصفهان کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شود. حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور در...

خبر بد برای هواداران پرسپولیس / ستاره محبوب و آقای گل پرسپولیس در آستانه محرومیت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،گولسیانی: در ال‌کلاسیکو تیمی برنده می‌شوند که جنگجوتر، دونده‌تر و شجاع‌تر باشد/ در اصفهان کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شود. حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور در اصفهان و بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد. یکی از بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم سپاهان و پرسپولیس را دارد، گئورگی گولسیانی است.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در خصوص بازگشت به ورزشگاه نقش جهان می‌گوید: من خاطرات خوبی از بازی در شهر اصفهان دارم. خاصیت جالب فوتبال همین است که شما یک روز در تیمی بازی می‌کنید و روزی دیگر به تیم رقیب همان تیم می‌روید. من هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای از این قاعده مستثنی نیستم. در حال حاضر پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن دارم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد خودم را در این تیم داشته باشم.

خیلی‌ها از دیدار سپاهان و پرسپولیس به عنوان ال کلاسیکوی فوتبال ایران یاد می‌کنند و گولسیانی نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد و تأکید می‌کند: زمانی هم که در سپاهان بازی می‌کردم این دیدار بسیار مهم بود. به نوعی می‌توان گفت که ال کلاسیکوی ایران است و در این دیدار بازیکنان هر تیمی جنگجوتر، دونده تر و شجاع تر باشند برنده خواهند شد.

گولسیانی این دیدار را فینال زودهنگام جام حذفی خوانده و خاطرنشان می‌کند: من هم معتقدم پرسپولیس و سپاهان می‌توانستند در مراحل بالاتر و حتی فینال جام حذفی به یکدیگر برخورد کنند اما به هر حال این قرعه به اسم دو تیم خورده است. من فکر می‌کنم تیمی که می‌خواهد قهرمان جام حذفی شود باید همه بازی‌های خودش را ببرد و فرقی نمی‌کند در کدام مرحله به چه تیمی بخورد. حالا ما به سپاهان خوردیم و تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی برتر به مرحله بعدی صعود کنیم.

کم نیستند کسانی که تصور می‌کنند دیدار سپاهان و پرسپولیس به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد. گئورگی گولسیانی در این رابطه می‌گوید: ما تلاش می‌کنیم بازی را در وقت‌های قانونی تمام کنیم. فکر هم نمی‌کنم کار به ضربات پنالتی کشیده شود اما برای آن وضعیت هم فکر کرده ایم. همه بازیکنان پرسپولیس همدل شده‌اند که در این دیدار حساس در اصفهان به پیروزی برسیم چرا که می‌دانیم چقدر این برد ارزشمند است. ما هم قهرمانی لیگ برتر و هم جام حذفی را می‌خواهیم و برای رسیدن به این هدف با تمام وجود خواهیم جنگید.

گولسیانی که مهارت زیادی در نواختن ضربات پنالتی دارد و پنالتی‌زن اول تیمش در اصفهان نیز محسوب می‌شود. او در این رابطه تصریح می‌کند: من فقط به وظیفه‌ای که سرمربی داده عمل می‌کنم. اینکه من پنالتی بزنم یا بازیکن دیگری واقعا اهمیتی ندارد. مهم این است که پرسپولیس موفق شود و این هدف از هر چیزی بالاتر است. من آمادگی ایستادن پشت ضربه پنالتی را دارم و البته به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تابع تصمیم سرمربی تیم خواهم بود.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در خصوص شکست برابر تیم هوادار نیز می‌گوید: فوتبال همین است. شما یک روز می‌برید و روز دیگر هم ممکن است بازنده شوید. مهم این است که آن شکست را دیلیت (پاک) کرده و در رختکن جا بگذارید. اگر بخواهید مرتب به آن باخت فکر کنید بازی بعدی را از دست خواهید داد. ما هم بازی با تیم هوادار را دیلیت کردیم و الان به فکر بازی با سپاهان اصفهان هستیم. هر چه بود و هر اتفاقی در دیدار با تیم هوادار افتاده از نظر من تمام شده و به تاریخ پیوسته است. مطمئن باشید روز چهارشنبه شما پرسپولیس دیگری را در نقش جهان خواهید دید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار