۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

گل محمدی حال نورچشمی کیروش را گرفت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران رقابت‌های خود در لیگ برتر را از سر می‌گیرد. سرخپوشان پایتخت روز یکشنبه در ح...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران رقابت‌های خود در لیگ برتر را از سر می‌گیرد.
سرخپوشان پایتخت روز یکشنبه در حالی به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که بازیکنان ملی پوش خود را تنها دو جلسه تمرینی در اختیار داشت اما با این حال بازگشت وحید امیری به مستطیل سبز در جریان دیدار دوستانه تیم ملی مقابل اروگوئه خبر خوشایندی برای یحیی گل محمدی محسوب شد.
امیری که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر مجبور به جراحی شد پس از دوری طولانی مدت توانست برای تیم ملی بازی کند تا فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را نیز از هفته هفتم پیدا کند. با این حال کادر فنی پرسپولیس برای استفاده از او قصد ریسک کردن ندارد و می‌خواهد امیری با پشت سر گذاشتن زمان مناسب آماده حضور در ترکیب اصلی شده و سپس برای این تیم بازی کند.
بنابراین بازیکن ملی پوش پرسپولیس به طور قطع در ترکیب اصلی این تیم مقابل تراکتور حضور نخواهد داشت تا شاید بتواند آمادگی خود را از هفته‌های بعدی به دست آورد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه هفته آینده بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار