۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

گل محمدی: با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم را درگیر نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یک تیم قطری، پیش از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال برای عقد قرارداد با یحیی گل محمدی، سرمربی فعلی تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ ستارگان قطر در فصل آتی با وی مذاکراتی داشت. گل محمدی اما در ا...

گل محمدی: با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم را درگیر نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یک تیم قطری، پیش از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال برای عقد قرارداد با یحیی گل محمدی، سرمربی فعلی تیم پرسپولیس برای حضور در لیگ ستارگان قطر در فصل آتی با وی مذاکراتی داشت.

گل محمدی اما در اقدامی جالب به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و ضمن تشکر از اعتماد تیم قطری به آنها اعلام کرد که برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد و تمرکز خود را درگیر نمی‌کند.

این تیم قطری که فصل گذشته را در میانه‌های جدول به پایان رساند خواهان به خدمت گرفتن سرمربی پرسپولیس بوده و حتی در بسته پیشنهادی خود ضمن تشریح امکانات و بودجه در خصوص به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی نیز مواردی را با گل محمدی مطرح و به او قول دادند به دلیل اتمام قرارداد ۲ بازیکن خارجی، ۲ بازیکن جایگزین با نظر وی جذب شوند و با فسخ قرارداد یک بازیکن امکان سه خرید خارجی خوب وجود داشته باشد.

پیشنهاد مالی تیم قطری به یحیی گل محمدی به تیم قطری بسیار بالا بوده اما سرمربی سرخ‌ها ضمن عذرخواهی و تشکر با تاکید بر آنکه فصل آتی نیز با پرسپولیس قرارداد دارد این پیشنهاد را نپذیرفته است.

گل محمدی پیش از این نیز در تیم ذوب آهن به ۲ قهرمانی در جام حذفی رسید و در شهرخودرو و نفت نیز نتایج درخشانی گرفت و این تیم را آسیایی کرد.

او طی سال‌های اخیر در تیم‌های نفت تهران، ذوب آهن و شهرخودرو بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار