۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳

گل‌محمدی: کاش در فینال الهلال را می‌دیدیم/از میزبانی عربستان ممنونم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون عربستان تشکر کنیم، به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبی که داشتند تشکر کنیم. با...

پرسپولیس برای قهرمانی دست به دامان ستاره تیم های ایرانی شد / برخورد شدید این باشگاه با یحیی/ گل محمدی مأیوس شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون عربستان تشکر کنیم، به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبی که داشتند تشکر کنیم. بازی حساسی را در پیش داریم، بازی ای که می‌تواند برای هواداران ما پیام آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم فردا شاهد بازی باکیفیت و از نظر فوتبالی در سطح بالایی باشد. مطمئنم این یک فینال زودرس در فینال لیگ قهرمانان است که بین این دو تیم برگزار می‌شود.

گل محمدی افزود: خیلی خوب می‌شد که ما دو تیم در فینال همدیگر را می‌دیدیم اما به خاطر قرعه در این مرحله بازی می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم. کاری که برای بازی فردا انجام دهیم این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم.

او ادامه داد: همیشه با سختی ها و مشکلاتی که تیم دارد، نشان داده که بازیکنان بزرگی و در روزهای سخت، نشان داده که تصمیم‌گیری‌های خوبی دارد. باتوجه به حضور هواداران الهلال بازی سختی را پیش رو داریم، باید تمرکز کافی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار