۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

گل‌محمدی محرومیت پرسپولیس را تایید کرد/ دلیل بازی ندادن به تاجیک‌ها مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای تقابل با فجرسپاسی شیراز آماده می‌کند که یحیی گل محمدی با وجود مصدومیت چهار بازیکن خود همچنان نمی‌تواند از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف استفاده کند. بازیکنان تا...

نقل و انتقالات پرسپولیس | بهترین گزینه نقل و انتقالات برای پرسپولیس مشخص شد / خرید جنجالی 5 ستاره در پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای تقابل با فجرسپاسی شیراز آماده می‌کند که یحیی گل محمدی با وجود مصدومیت چهار بازیکن خود همچنان نمی‌تواند از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف استفاده کند.

بازیکنان تاجیکی سرخپوشان پایتخت که پس از تسویه باشگاه با گابریل کالدرون قرارداد خود را با سرخپوشان به ثبت رساندند و کارت بازی آنها را نیز دریافت کردند اما ابهام درباره مجوز این باشگاه برای ثبت قرارداد باعث شد تا گل محمدی از صفروف در سه بازی گذشته استفاده نکند.

حالا با بهبود شرایط هنانوف یحیی گل محمدی خبر مربوط به محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده کریستین اوساگونا و بسته شدن پنجره سرخپوشان را تأیید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست امروز خود قبل از دیدار با فجرسپاسی شیراز در پاسخ به اینکه چرا از تاجیک‌ها در ترکیب تیم استفاده نمی‌کند، گفت: می‌ترسیم از هنانوف و صفروف استفاده کنم چون هنوز درباره استفاده قانونی از آنها به ما جواب قطعی نداده اند.

وی ادامه داد: خود باشگاه هم تردید دارد که آیا می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. می‌ترسیم استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه بر صفر به ضرر ما شود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ گفته است اول باید پول اوساگونا را بدهیم.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر اعلام کرد هیچ نامه‌ای مبنی بر محرومیت دریافت نکرده است و باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد صفروف و هنانوف ندارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار