۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

گلمحمدی: کمیته انضباطی درباره درگیری ترابی و موسوی رفتار عجولانه‌ای داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پنجره،گلمحمدی: کمیته انضباطی درباره درگیری ترابی و موسوی رفتار عجولانه‌ای داشت.  یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی جام حذفی پرسپولیس و ون پارس اصفهان در ابتدا گفت: قبل از هرچیز دوس...

گلمحمدی: کمیته انضباطی درباره درگیری ترابی و موسوی رفتار عجولانه‌ای داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پنجره،گلمحمدی: کمیته انضباطی درباره درگیری ترابی و موسوی رفتار عجولانه‌ای داشت.  یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی جام حذفی پرسپولیس و ون پارس اصفهان در ابتدا گفت: قبل از هرچیز دوست داشتم که بازی با تماشاچی باشد.

گلمحمدی: کمیته انضباطی درباره درگیری ترابی و موسوی رفتار عجولانه‌ای داشت

واقعا دل‌مان برای هواداران‌مان تنگ شده‌ همه‌جای دنیا الان بازی با هوادار است به جز فوتبال ما. امیدوارم مسئولین امر کاری کنند که تماشاچی‌ها بتوانند حضور داشته باشند. این فوتبال برای هواداران است. این شرایط کار را برای ما هم خیلی سخت می‌کند. هم بازیکنان و هم مربیان احتیاج به انگیزه مضاعف داریم که با حضور هواداران در استادیوم‌ها می‌تواند محقق شود‌.

او در مورد حریف‌شان گفت: بازی جام حذفی است با یک تیم قابل احترام و البته ناشناخته برای ما. چند تا بازی‌های‌شان را دیدیم و آنها در هشت بازی آخرشان سه مساوی و پنج برد داشتند و با آمدن سرمربی جدیدشان تحول خوبی در تیم‌شان شکل گرفت. جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست و نباید غافلگیر شویم. خیلی باید زرنگ و باهوش بازی کنیم‌. خواسته من از بازیکنان این بود که تمرکز کافی برای بازی فردا داشته باشند و انشاالله با یک بازی رو به جلو و با تمرکز کافی از این مرحله عبور کنیم.

یحیی در مورد اهمیت جام حذفی بیان کرد: ما با تمام قوا بازی می‌کنیم. جام حذفی برای ما مهم است و با پشت سر گذاشتن پنج بازی می‌توانیم یک جام بگیریم و این فرصت را حاضر نیستیم از دست بدهیم. بازیکنان ما همه شان انگیزه دارند و همه از کیفیت خوبی برخوردار هستند ولی قطعا سعی می‌کنیم از همه نفرات‌مان استفاده کنیم.

گلمحمدی

گلمحمدی

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومان سرخ‌ها گفت: سعید چند روزی احتیاج به استراحت داشته باشد و شیخ هم احتمالا بعد از یک هفته به تمرینات گروهی‌مان اضافه شود‌.

او در مورد مسئله مهدی ترابی و اتفاقات بازی قبل بیان کرد: بحث ترابی، بحث خیلی فوتبالی بود. وقتی این اتفاق افتاد حساسیت بی جهت به این موضوع نشان دادند؛ خصوصا کمیته انضباطی که واکنش عجولانه‌ای داشت. یک اتفاق فوتبالی داخل زمین رخ داده و داور هم سر صحنه بود و جریمه شان کرد. جریمه‌ها بر اساس کارت‌ها است اعمال می‌شود ولی اینکه بخواهیم بعد از بازی قضیه را خیلی بزرگ کنیم کار نادرستی بود. مسئله بین دو بازیکن بود و بعد از بازی هم از هم عذرخواهی کردند. خیلی مسائل بزرگتر از این اتفاق می‌افتد، دعواهای کنار و داخل زمین و خیلی راحت گذشت کردند؛ الان هم باید این اتفاق می‌افتاد ولی مسئله را فرافوتبالی کرده‌اند و این اتفاق خوبی نیست.

گل‌محمدی در مورد اهمیت جام حذفی تاکید کرد: قطعا امیدواری زیادی داریم‌ که بتوانیم به فینال برسیم و جام را ببریم. ما در لیگ مدعی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم این اتفاق می‌افتد. جام حذفی جای جبران ندارد و نمی‌توانید بعد از یک بازی حبران کنید. نیاز به تمرکز بالا داریم و اشتباهات باید خیلی کم باشد‌. امیدواریم با این تفکر جلو برویم و در نهایت جام حذفی را مال خود کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار