۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

گلر مورد علاقه مهدی طارمی؛ غایب بزرگ بازی با سنگال!/ به یاد آن قیچی برگردان رویایی و خاطره ساز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گلر مورد علاقه مهدی طارمی؛ غایب بزرگ بازی با سنگال!/ به یاد آن قیچی برگردان رویایی و خاطره ساز. گلر اصلی تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیت دیدار دوستانه با ایران را از دست داد. مندی شاید گلر محبوب و خا...

غوغای طارمی در رکورد شکنی اش در پرسپولیس / مهدی طارمی در جهان کولاک به پا کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گلر مورد علاقه مهدی طارمی؛ غایب بزرگ بازی با سنگال!/ به یاد آن قیچی برگردان رویایی و خاطره ساز. گلر اصلی تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیت دیدار دوستانه با ایران را از دست داد. مندی شاید گلر محبوب و خاطره ساز مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان باشد.

گلر مورد علاقه مهدی طارمی؛ غایب بزرگ بازی با سنگال!/ به یاد آن قیچی برگردان رویایی و خاطره ساز

طارمی در دیدار برگشت چلسی و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا با یک ضربه زیبا دروازه ادوارد مندی را باز کرد و صحنه ای به یادماندنی برای فوتبالدوستان ایرانی رقم زد.

گل قیچی برگردان مهدی طارمی به چلسی، به عنوان زیباترین گل فصل ۲۱-۲۰۲۰ از نگاه یوفا انتخاب شد. گلی خاطره انگیز که هرگز از ذهن ستاره ایرانی پورتو پاک نخواهد شد.

مهدی طارمی پورتو | سنگ اندازی پورتو برای انتقال طارمی/ تیم پرتغالی ستاره ایرانی را از دست نمی دهد

طارمی که با گلزنی مقابل اروگوئه بار دیگر توجه فوتبالدوستان و رسانه های اروپایی را به خود جلب کرد حالا امید اول گلزنی ایران به سنگال محسوب می شود درحالی که مندی درون دروازه تیم حریف نیست!

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط