۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

گلایه نماینده مجلس از تعلل دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با انتقاد از دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: قانون ر...

رتبه بندی معلمان کی اجرا می شود؟ / آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان / چگونگی پرداخت اضافه کار معلمان در سال 1401 / جذب 65 هزار معلم در مهر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با انتقاد از دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: قانون رتبه‌بندی معلمان در روزهای پایانی سال گذشته به دولت ابلاغ شده، اما متأسفانه دولت در اجرای این قانون تعلل کرده است.

وی افزود: در جلسات مشترکی که با مسئولان دولتی و وزرات آموزش و پرورش داشته‌ایم، مراتب اعتراض و گله‌مندی خودمان را از سوی کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرده‌ایم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: یکی از مشکلات در زمینه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، تخصیص زمان نامناسب در راه‌اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق و اطلاعات فرهنگیان و معلمان است که اقدامات غیرکارشناسی در این زمینه صورت گرفته است.

حسین‌فلاحی با تأکید بر اینکه انتظار نداریم بیش از این در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تأخبر صورت گیرد، گفت: مجلس در مصوبه قانون رتبه‌بندی معلمان، اعتبارات و منابع اجرای این قانون را در نظر گرفته، بنابراین از این جهت مانعی در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان به مرور زمان موجب بی‌اثر کردن مصوبه قانونی مجلس می‌شود و کام معلمان را تلخ خواهد کرد، بنابراین بهتر است این قانون در اسرع وقت اجرا شود.

تصریح کرد: وقتی مجلس برای اجرای این قانون اعتباری را در بودجه سنواتی در نظر می‌‎گیرد و با تصویب یک قانون جامع دست دولت را نیز در اجرا باز می‌گذارد، و این قانون شیرین برای معلمان تلخ شود

 

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار