۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

گزینه میزبانی فینال جام حذفی در انتظار افتتاح!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزینه میزبانی فینال جام حذفی در انتظار افتتاح!. در حالی که ورزشگاه جدید مس در شهر کرمان به عنوان یکی از میزبانان احتمالی فینال جام حذفی در نظر گرفته شده بود، این امیدواری به وجود آمد که در روند تکم...

گزینه میزبانی فینال جام حذفی در انتظار افتتاح!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزینه میزبانی فینال جام حذفی در انتظار افتتاح!. در حالی که ورزشگاه جدید مس در شهر کرمان به عنوان یکی از میزبانان احتمالی فینال جام حذفی در نظر گرفته شده بود، این امیدواری به وجود آمد که در روند تکمیل این ورزشگاه سرعتی صورت گرفته باشد.

با این حال افرادی که از برابر این ورزشگاه رفت و آمد روزانه دارند حداقل چنین موضوعی را تائید نمی کنند و به نظر نمی‌رسد که اتفاق خاصی در سرعت کار ساخت این ورزشگاه صورت گرفته باشد.

با تغییرات پی در پی که در مدیریت ساخت این پروژه به وجود آمده است، ارتباط خاصی میان مدیران این مجموعه و رسانه‌ها نیز وجود ندارد و مدت‌هاست که مسئولان مجموعه نیز به خبرنگاران و عکاسان اجازه تهیه گزارش از روند تکمیل این ورزشگاه را نداده است تا وضعیت تکمیل این پروژه در هاله‌ای از ابهام وجود داشته باشد.

این در حالی بود که در ابتدای امسال قول افتتاح این پروژه برای دهه فجر پیش رو داده شده بود که این وعده نیز همانند چندین وعده پیشین عملا به جایی نرسید و وضعیت ظاهری ورزشگاه نیز نشان نمی‌دهد که این مجموعه در نیمه اول سال آینده و برای فینال جام حذفی پیش رو به افتتاح خود برسد. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار