۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰

گزینه مدیرعاملی پرسپولیس لو رفت/ سجادی زمان اعلام را مشخص کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد. سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان درخصوص شایعاتی مبنی بر شرکت کردن در...

اخبار پرسپولیس | شکایت مهاجم ذوب آهن علیه پرسپولیس در فیفا / درخواست 40 هزار دلاری این بازیکن از پرسپولیس / دردسر مهاجم هندوراسی برای سرخ پوشان ایرانی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان درخصوص شایعاتی مبنی بر شرکت کردن در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این حرف کاملا شایعه است و نمی‌دانم چرا مطرح شده است و همه باید کمک کنیم که انتخابات کمیته ملی المپیک به خوبی برگزار شود.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تقویت می‌شود

او درباره انتخاب مدبرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همچنان در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه هستیم. قرار بود هفته گذشته ۲ نفر از هیئت مدیره کنونی برکنار شوند و افرادی دیگر به هیئت مدیره اضافه شوند و با تقویت اعضای هیئت مدیره آن ها مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند. من هر روز با صدری سرپرست پرسپولیس در تماس هستم و حتی ۲ شب پیش نیز جلسه مفصلی با هم داشتیم و کار‌های این باشگاه به خوبی در حال انجام است. هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس کاملا مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار