۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

گزینه جدی و خارجی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش/ تصمیم یک مربی هدف فدراسیون را تغییر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،گزینه جدی و خارجی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش/ تصمیم یک مربی هدف فدراسیون را تغییر داد. شنیده ها از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که احتمال دارد فلیکس سانچس در تیم ملی ...

گزینه جدی و خارجی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش/ تصمیم یک مربی هدف فدراسیون را تغییر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،گزینه جدی و خارجی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش/ تصمیم یک مربی هدف فدراسیون را تغییر داد. شنیده ها از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که احتمال دارد فلیکس سانچس در تیم ملی ایران جانشین کارلوس کی روش شود!

این در حالی است که فدراسیون فوتبال اسامی ۷ گزینه ایرانی را برای هدایت تیم ملی اعلام کرده بود و با انصراف امیر قلعه نویی مشخص شد، احتمالا انتخاب مربی ایرانی جدی نیست و هدف سرمربی خارجی است.

فلیکس سانچس استاد تغییر نسل در فوتبال و جوانگرایی است کمااینکه سرمربی ۴۷ ساله اسپانیایی به مدت ۵ سال سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ ساله های قطر بود. او در ادامه به مدت سه سال از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ سرمربی زیر ۲۳ ساله های قطر شد.

سانچس در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ با تیم ملی قطر به عنوان قهرمانی برسد. همچنین با تیم ملی زیر ۱۹ ساله های قطر نیز در سال ۲۰۱۴ بر بام آسیا ایستاد.

این مربی در تیم جوانان بارسلونا نیز سابقه مربیگری دارد. فلیکس سانچس در پرورش بازیکنان نوجوان و جوان سررشته زیادی دارد و شاید به همین دلیل و برای جوان کردن تیم ملی در جام ملت های آسیا گزینه اصلی فدراسیون شده باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار