۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

گزینه جدید تیم ملی اردیبهشت ماه قرارداد می بندد؟/ تاج هنوز تکذیب نکرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،گزینه جدید تیم ملی اردیبهشت ماه قرارداد می بندد؟/ تاج هنوز تکذیب نکرده است. مهدی تاج که نام هکتور کوپر را تکذیب کرده بود، هنوز واکنشی نسبت به اسم پاکو خمز نشان نداده و به نظر می ر...

گزینه جدید تیم ملی اردیبهشت ماه قرارداد می بندد؟/ تاج هنوز تکذیب نکرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،گزینه جدید تیم ملی اردیبهشت ماه قرارداد می بندد؟/ تاج هنوز تکذیب نکرده است. مهدی تاج که نام هکتور کوپر را تکذیب کرده بود، هنوز واکنشی نسبت به اسم پاکو خمز نشان نداده و به نظر می رسد باید حضور احتمالی سرمربی اسپانیایی تراکتور در تیم ملی را کمی جدی گرفت. البته مدیرعامل تراکتور واکنش نشان داده و گفته او با ما قرارداد دارد اما طبعا اگر فدراسیون بخواهد خمز را انتخاب کند با تبریزی ها تعامل خواهد کرد. شاید هم مسئولان فدراسیون فوتبال تا اردیبهشت ماه صبر کنند و پس از اتمام لیگ برتر با خمز قرارداد ببندند.

خمز البته در مربیگری کارنامه چندان خوبی ندارد. مهمترین تیم های او لاس پالماس، رایو وایکانو و گرانادا در اسپانیا بوده اند اما او در این مدت کوتاه نشان داده که به قول معروف، مربیگری را بلد است. البته فدراسیون هنوز به طور رسمی نام خمز را تائید نکرده اما شاید اگر او به روند موفقیت آمیز خود با تراکتور ادامه بدهد، از شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی ایران برخوردار شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار