۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

گزینه تکراری و جالب برای سرمربیگری تیم ملی/ الکس نوری سرانجام به ایران می‌آید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزینه تکراری و جالب برای سرمربیگری تیم ملی/ الکس نوری سرانجام به ایران می‌آید؟. در فاصله چند روز مانده به برگزاری نشست هیات رئیسه در شهر چوار مهدی تاج گفته فدراسیون فوتبال علاقمند است این بار هدایت...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزینه تکراری و جالب برای سرمربیگری تیم ملی/ الکس نوری سرانجام به ایران می‌آید؟. در فاصله چند روز مانده به برگزاری نشست هیات رئیسه در شهر چوار مهدی تاج گفته فدراسیون فوتبال علاقمند است این بار هدایت تیم ملی را به یک مربی ایرانی محول کند.

در آستانه برگزاری این نشست خبر رسیده «خوسه دنیل کارنیو» سرمربی اروگوئه‌ای از طریق مدیر برنامه‌هایش خودش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال کشورمان پیشنهاد داده است.

اما جالب است بدانید برخی یک مربی ایرانی را برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داداند. آلکساندر نوری مربی ایرانی اصل که در بوندس‌لیگا هدایت تیم وردربرمن را برعهده داشت.

او قرار بود ابتدای فصل سرمربی تیم استقلال شود اما ایده‌هایش مورد قبول آجورلو مدیر عامل وقت باشگاه استقلال قرار نگرفت و در نهایت ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم شد.

باید منتظر ماند و دید که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در برابر این پیشنهادات خواهند گرفت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار