۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

گزینه جدید مدیرعاملى پرسپولیس را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، معاصرغ جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس بعد از حضور حمیدرضا سجادی به عنوان وزیر جدید وزارت ورزش از سمت خود استعفا داده بود و این استعفا مورد قبول واقع شد. اتفاقی که باعث شد اکنون باشگاه پرسپولیس ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | یحیی به این شرط ماندگار می شود! / فاصله کم پرسپولیس تا نائب قهرمانی / شرایط جنجالی درویش برای گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، معاصرغ جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس بعد از حضور حمیدرضا سجادی به عنوان وزیر جدید وزارت ورزش از سمت خود استعفا داده بود و این استعفا مورد قبول واقع شد. اتفاقی که باعث شد اکنون باشگاه پرسپولیس در شرایط حساسی که قرار دارد، دغدغه انتخاب مدیرعاملی را نیز دنبال کند.

سرخ‌ها در شرایطی که بازیکنان جدیدی به جمع خود اضافه کرده‌اند، به دنبال این هستند تا با دریافت منابع مالی مناسب با روحیه مناسب آماده ادامه رقابت‌ها شوند. اتفاقی که مستلزم این موضوع است که مدیرعامل جدید سرخ‌ها هرچه زودتر انتخاب شود و مسیر دستیابی به اسپانسر لازم را دنبال کند.

در این شرایط مجید صدری که پیش از این به عنوان عضو هیات مدیره ریاست آن را برعهده گرفته و طی مدت اخیر توانسته بخشی از مشکلات مالی و خصوصا ارزی این باشگاه را از حساب شخصی پرداخت کند و به واسطه آن طلب هنگفتی از این باشگاه دارد، تلاش خود را برای دریافت رای وزارت و دستیابی به صندلی مدیرعاملی سرخ‌ها دنبال می‌کند. صدری که البته با مانع بازنشستگی مواجه است، طی روزهای اخیر این مساله را در حال پیگیری است تا با دریافت مجوزهای لازم، شرایط برای مدیرعاملی‌اش شکل گیرد و باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط