۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

گزارش لحظه به لحظه: استقلال ایران یک – الدحیل قطر صفر/ تعویض اجباری نادری

دیدار حساس نماینده ایران و قطر در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است و شاگردان مجیدی امیدوارند شکست پیشین را جبران کنند. خبرورزشی – دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر در بازی برگشت گروه C لیگ قهرمانان آسیا از دقایقی پیش آغاز شد....

گزارش لحظه به لحظه: استقلال ایران یک – الدحیل قطر صفر/ تعویض اجباری نادری

دیدار حساس نماینده ایران و قطر در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است و شاگردان مجیدی امیدوارند شکست پیشین را جبران کنند.

گزارش لحظه به لحظه: استقلال ایران یک - الدحیل قطر صفر/ تعویض اجباری نادری

خبرورزشی – دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر در بازی برگشت گروه C لیگ قهرمانان آسیا از دقایقی پیش آغاز شد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، مهدی بن‌عطیه، بصام هاشم، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، عبدالله عبدالسلام، سلطان البریک، المعز علی، علی کریمی و مایکل الونگا.

نیمه نخست

در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان از آن آبی پوشان ایران بود و یک موقعیت خوب هم نصیب مهاجم استقلال شد اما رفته رفته تیم ثروتمند قطری نبض بازی را به دست گرفته است. رشید مظاهری یک موقعیت خوب را از یار الدحیل گرفت تا بازی کماکان مساوی باشد.

دقیقه ۲۳: محمد نادری به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و هروویه میلیچ به جای او وارد زمین شد.

دقیقه ۲۵: پاس عمقی وریا غفوری به فرشید اسماعیلی که به محوطه جریمه الدحیل فرار کرده بود، منجر به اعلام خطای پنالتی به سود نماینده ایران شد.

دقیقه ۲۶: شیخ دیاباته پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به دروازه الدحیل دوخت.

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط