۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

گزارشگر صداوسیما:قیچی و ماشین اصلاح را برای چالش خیابانی آماده کرده ایم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزارشگر صداوسیما:قیچی و ماشین اصلاح را برای چالش خیابانی آماده کرده ایم!.تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی های تاریخ خود امشب به مصاف تیم ملی آمریکا می رود و با پیروزی یا حتی تساوی در این دیدا...

گزارشگر صداوسیما:قیچی و ماشین اصلاح را برای چالش خیابانی آماده کرده ایم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گزارشگر صداوسیما:قیچی و ماشین اصلاح را برای چالش خیابانی آماده کرده ایم!.تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی های تاریخ خود امشب به مصاف تیم ملی آمریکا می رود و با پیروزی یا حتی تساوی در این دیدار می‌تواند برای اولین بار در تاریخ به دور بعدی صعود کند. دیداری که جواد خیابانی گزارشگر آن خواهد بود.جالب اینجاست که خیابانی روز ۵ آذر و در یک برنامه تلویزیونی ادعای بزرگ و جالبی را مطرح کرد. خیابانی در برنامه زنده اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌زند که ادعای بسیار جالبی بود.چالش خیابانی به سوژه رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شد و حتی کاربران فضای مجازی با منتشر کردن عکسی فوتوشاپ از او شوخی جالبی با خیابانی کردند.در این میان محمدرضا احمدی گزارشگر شبکه ۳ سیما که بازی ایران مقابل انگلیش را گزارش کرد، ساعاتی قبل در گفتگویی با رادیو جوان به این چالش خیابانی اشاره کرد و در پاسخ به این سوال مجری برنامه که پرسید، آیا این چالش انجام می شود یا نه با خنده گفت: قطعا این چالش انجام می شود. ما ماشین اصلاح عالی و قیچی خوب و کل وسایلی که برای تراشیدن موهای آقای خیابانی لازم است را تهیه کرده ایم و قطها پای کار هستیم تا به امید خدا با پیروزی ایران مقابل آمریکا آقا جواد به وعده اش عمل کند.

به نظر می رسد با توجه به شانس زیادی که برای صعود ایران به مرحله بعدی وجود دارد، می توان پیش بینی کرد که خیابانی را امشب بعد از بازی با آمریکا با چهره ای متفاوت ببینیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار