۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

گران‌ترین بلیت تاریخ فوتبال به فروش رفت/ پای مسی و رونالدو در میان است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گران‌ترین بلیت تاریخ فوتبال به فروش رفت/ پای مسی و رونالدو در میان است!. رونالدو قرار است کاپیتان تیم منتخب عربستان در بازی دوستانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن در روز پنجشنبه باشد و این اولین حضور او در خاو...

گران‌ترین بلیت تاریخ فوتبال به فروش رفت/ پای مسی و رونالدو در میان است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گران‌ترین بلیت تاریخ فوتبال به فروش رفت/ پای مسی و رونالدو در میان است!. رونالدو قرار است کاپیتان تیم منتخب عربستان در بازی دوستانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن در روز پنجشنبه باشد و این اولین حضور او در خاورمیانه پس از ترک منچستریونایتد و امضای قرارداد با النصر خواهد بود.

برای این بازی جذاب و حساس یک بلیت VIP با قیمت اولیه ۲۲۰۰۰۰ پوند برای فروش گذاشته شد. و در نهایت مشرف بن احمد الغامدی، تاجر املاک و مستغلات، با پیشنهاد ۲٫۱ میلیون پوندی برنده شد. تصور می‌شود این بلیت گران‌ترین بلیت تاریخ فوتبال باشد و او قادر خواهد بود با رونالدو، مسی، نیمار و کیلیان امباپه دیدار کند.

بلیت VIP بخشی از سرمایه‌گذاری برای جمع‌آوری کمک‌های مالی است که توسط ترکی الشیخ، رئیس سازمان رفاه عربستان سعودی، راه‌اندازی شده است. و عواید آن به صندوق خیریه احسان عربستان سعودی اهدا خواهد شد.

رسانه beIN Sports حق پخش این بازی را در تمام مناطق تحت پوشش خود، در خاورمیانه و شمال آفریقا، فرانسه، ترکیه، آسیا، آمریکای شمالی و استرالیا به دست آورده است.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر در حال گشت و گذار در خاورمیانه است و گمان می‌رود بابت فعالیت‌های خود ۸٫۷ میلیون پوند درآمد داشته باشد. آنها قبل از پرواز به پاریس در روز جمعه، با تیم منتخب عربستان بازی می‌کنند. رونالدو کاپیتان این تیم در مسابقه‌ای خواهد بود که می‌تواند آخرین بازی او در برابر رقیب دیرینه‌اش مسی باشد. ترکیبی از بازیکنان الهلال و النصر مقابل قهرمان فرانسه قرار خواهند گرفت و پیش‌بینی می‌شود بازی پرمخاطب و جذابی در پیش باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار