۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶

کی روش: درباره لیست تیم ملی، چیزی نپرسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی فوتبال مصر امروز در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لیبی می رود. کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر از هواداران فوتبال در این کشور درخواست کرد تا در دیدار حساس ...

کی روش: درباره لیست تیم ملی، چیزی نپرسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم ملی فوتبال مصر امروز در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لیبی می رود. کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر از هواداران فوتبال در این کشور درخواست کرد تا در دیدار حساس برابر لیبی، از فراعنه حمایت کنند.

 

کی روش روز گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با لیبی، از همه هواداران مصری خواست تا در مورد لیست بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و قرار است امروز و ۱۹ مهر در دورهای سوم و چهارم از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر لیبی به میدان بروند، صحبت نکنند.

 

کی روش با تأکید بر اینکه تیم ملی برای او اهمیت دارد، گفت: مسئله ای که من را نگران می کند تنها یک چیز است و آن تیم ملی مصر است. من به هیچ نامی نگاه نمی کنم و تنها مصر اهمیت دارد.

سرمربی پرتغالی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: بر اساس تجربیات من، پیروزی در دو مسابقه در چنین زمان کوتاهی غیرممکن است. بنابراین، من روی بازی فردا در ورزشگاه خانگی خودمان تمرکز می کنم و سپس برای بازی دور چهارم خود را آماده می کنیم.

 

وی افزود: لیبی دارای نظم و کیفیت در عملکرد تیمی است. در حال حاضر وضعیت تیم ملی لیبی بهتر از مصر است چرا که آنها صدرنشین گروه هستند. هنگامی که ما برنده و صدرنشین باشیم، بهترین خواهیم بود.

 

در گروه F از مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا، تیم ملی لیبی با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و مصر با ۴ امتیاز دوم است. شاگردان کی روش امروز در بازی سوم خود در گروه ۴ تیمی به مصاف لیبی می روند و سپس در ۱۹ مهر و در بازی برگشت با این تیم دیدار می کنند. عدم کسب نتیجه لازم در این دو بازی، می تواند منجر به حذف زودهنگام فراعنه در راه صعود به جام جهانی شود چرا که تنها تیم صدرنشین هر گروه راهی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا می شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار