۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

کیروش چه زمانی با قطری ها به توافق رسید؟/ کارلوس می دانست اینجا آینده ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،کیروش چه زمانی با قطری ها به توافق رسید؟/ کارلوس می دانست اینجا آینده ندارد!. کارلوس کیروش امروز با انتشار یک پست در صفحه شخصی خودش خودش از هواداران فوتبال ایران خداحافظی کرد و آن...

کیروش چه زمانی با قطری ها به توافق رسید؟/ کارلوس می دانست اینجا آینده ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،کیروش چه زمانی با قطری ها به توافق رسید؟/ کارلوس می دانست اینجا آینده ندارد!. کارلوس کیروش امروز با انتشار یک پست در صفحه شخصی خودش خودش از هواداران فوتبال ایران خداحافظی کرد و آنطور که مشخص است دیگر شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی نخواهد داشت.

همانطور که از مدت ها قبل اعلام شد، کیروش بعد از جام جهانی با قطر وارد مذاکره شد و قرار است در این کشور به کار خود ادامه دهد. شنیده های ما حاکی از آن است که کیروش حدود یکماه قبل همه توافقات لازم را با فدراسیون فوتبال قطر انجام داده و قرار است این تیم را هدایت کند. کارلوس که در جام جهانی به همراه تیم ملی اصلا موفق نبود و سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را در ادوار جام جهانی متحمل شد، می دانست که دیگر جایی در تیم ملی ایران نخواهد داشت و شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست.

بعد از جام جهانی انتقادات از کارلوس به اوج خودش رسید و او دیگر محبوبیت گذشته خودش را در بین مردم و اهالی فوتبال نداشت. حتی موافقان سابق او هم در صف مخالفان قرار گرفتند و او هم به خوبی از این اتفاق خبر داشت.

حتی مدیران عالی رتبه فدراسیون فوتبال هم این موضوع را می دانستند ولی عده ای از موافقان کیروش قصد داشتند او را از تصمیمش منصرف کنند و شرایط را برای ادامه حضور در تیم ملی ایران فراهم کنند. هرچه که بود ،کیروش و تیم ملی به پایان راه خود رسیدند و حالا فدراسیون باید خیلی زود تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار