۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

کمیته داوران، ۵ داور جدید به لیگ برتر معرفی کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کمیته داوران، ۵ داور جدید به لیگ برتر معرفی کردند. هفته دهم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که کمیته داوران دقایقی پیش اسامی تیمهای داوری این هفته را اعلام کرد که بر این اساس وحید کاظمی برای استقل...

کمیته داوران، ۵ داور جدید به لیگ برتر معرفی کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کمیته داوران، ۵ داور جدید به لیگ برتر معرفی کردند. هفته دهم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که کمیته داوران دقایقی پیش اسامی تیمهای داوری این هفته را اعلام کرد که بر این اساس وحید کاظمی برای استقلال و علی صفایی برای پرسپولیس قضاوت خواهند کرد.

پنج داور جدید در چرخه لیگ برتر ایران

اما مهمترین نکته فهرست داوران این هفته، حضور پنج داوری است که در تست ابتدای فصل رد شدند در ۱۰ هفته نخست حضور نداشتند اما چند هفته پیش در تست دوباره کمیته داوران مجوز قضاوت لیگ برتر را به دست آوردند.

علی صفایی داور باتجربه اهل قم، یکی از حساسترین بازیهای این هفته را قضاوت خواهد کرد و سوت بازی ملوان – پرسپولیس در اختیار او خواهد بود.

روح الله شریفی دیگر داوری است که این هفته با داوری بازی نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان به سطح اول فوتبال ایران بازخواهد گشت و کمیل غلامی نیز به عنوان قاضی جدال نساجی و فولاد برگزیده شده است.

علی اصغر مومنی در بازی مس کرمان و صنعت نفت حضور دارد و محمدحسین زاهدی فر نیز در اولین قضاوت لیگ بیست و دوم به اصفهان خواهد رفت تا بازی سرنوشت ساز سپاهان و تراکتور را سوت بزند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط