۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

کمک ۴۰۰ میلیونی مجموعه اصناف کرمان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

سردار حسین معروفی گفت: مجموعه اصناف حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد، بنابراین ما می توانیم با یک شبکه سازی گسترده در سپاه و بسیج این امر را محقق کنیم و تلاش داریم کار بزرگی در زمینه آزادسازی زندانیان ان...

کمک ۴۰۰ میلیونی مجموعه اصناف کرمان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله ظهر امروز در آیین آزادسازی ۱۸ زندانی محکوم مالی استان کرمان اظهار کرد: از ۵ آذر سال گذشته در رزمایش کمک مومنانه حرکت جدیدی شروع شد و مومنانه واقعی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد آغاز شد.

وی افزود: استان کرمان جزء استان های تراز اول است، کاری مومنانه تر از آزادی زندانیان مالی نیست، صلح و سازش تاثیر بسیاری در این حوزه داشته است، در این میان هیچ کس سعی نکرد پرچم این کار را به نام خود بلند کند و همه تلاش کردند تا این اقدام به عنوان کاری آرمانی در مکتب حاج قاسم باقی بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: مجموعه اصناف حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد، بنابراین ما می توانیم با یک شبکه سازی گسترده در سپاه و  بسیج این امر را محقق کنیم و تلاش داریم کار بزرگی در زمینه آزادسازی زندانیان انجام دهیم.

سردار معروفی با اشاره به برگزاری این مراسم در بیت الزهرا موقوفه حاج قاسم، گفت: شهید سلیمانی قبل از اینکه پاسدار انقلاب و ملت ایران باشد پاسدار و پاسبان خودش، همه اعضا و جوارحش بود، این شهید بزرگوار درون رزم قوی داشت و به دنبال آن به برون رزم قدرتمندی دست پیدا کرد.

وی یادآور شد: این شهید بزرگوار از خداوند متعال می ترسید به همین دلیل از دشمنان خدا هراسی نداشت، اگر چه در جبهه های مختلف هدف مستقیم دشمن بود، او بین خود و خدا را اصلاح کرد و خدا هم به زیبایی بین او و خلقش را اصلاح کرد و او را عزیز قلوب مردم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: هر کس که شک دارد خداوند عزت را به انسان می دهد با شهادت شهید سلیمانی به یقین برسد، شهادت حاج قاسم گناه را در جبهه انقلاب کم کرد و بسیاری کسانی که از جبهه انقلاب جدا شده بودند با شهادت ایشان بازگشتند و به فرموده رهبر انقلاب شهادتش اثر بیشتری نسبت به حیاتش داشت.

سردار معروفی ابراز کرد: شهید سلیمانی بزرگ ترین شخصیت فرهنگی جهان اسلام است، او در جهان اسلام تمام نگاه ها را نسبت به ولایت، شیعه و جهان اسلام تغییر داد و اسلام ناب را معرفی کرد، همین امر سبب شد تا امروز بیت الزهرای موقوفه حاج قاسم جهانی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی در راهیان حاج قاسم روزانه ۳ هزار نفر روایت گری جانفشانی های این شهید بزرگوار را خواهند شنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار