۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

کمالوند از سرمربیگری سایپا استعفا کرد/ جدایی فراز از فرهاد به پایان رسید؟

[ad_1] خبرورزشی – فراز کمالوند با اشاره به حواشی پیش آمده در دیدار تیمش مقابل پیکان تهران گفت: با اتفاقاتی که افتاده من دیگر کشش ندارم کارم را در سایپا ادامه بدهم. من مربی تیم هستم و باید مسائل فنی را دنبال کنم، اما نمی توانم موضوعا...

کمالوند از سرمربیگری سایپا استعفا کرد/ جدایی فراز از فرهاد به پایان رسید؟

[ad_1]

خبرورزشی – فراز کمالوند با اشاره به حواشی پیش آمده در دیدار تیمش مقابل پیکان تهران گفت: با اتفاقاتی که افتاده من دیگر کشش ندارم کارم را در سایپا ادامه بدهم. من مربی تیم هستم و باید مسائل فنی را دنبال کنم، اما نمی توانم موضوعات خارج از زمین را هم کنترل کنم.

او ادامه داد: ۱۰ روز است هشدار می دهم که در داوری ها دقت شود. آنوقت نتیجه اش این می شود که یک داور اصفهانی را به عنوان داور چهارم انتخاب می کنند و این در حالی است که ما با یک تیم اصفهانی در کورس نیفتادن هستیم. همین داور در حالی که داور وسط ۵ متری صحنه است، از فاصله ۵۵ متری اعلام پنالتی می کند. بعد همین داور چهارم به داور می گوید به کنار زمین بیاید و من را اخراج کند.

کمالوند با اعلام این موضوع که از سمتش کناره گیری می کند، تاکید کرد: با اتفاقاتی که رخ می دهد من کشش ادامه دادن ندارم. واقعا در مسائل خارج از زمین کاری از دستم برنمی آید  وبه همین خاطر از سمتم کناره گیری می کنم. تاکید می کنم که تاکنون ریالی هم از باشگاه سایپا دریافت نکردم و از این بابت هم نگرانی‌ای وجود ندارد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار