۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

کلید خوردن فصل سوم سریال «زیرخاکی» به عنوان اولین سریال تائید شده در دوران ریاست پیمان جبلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با روی کار آمدن پیمان جبلی در سازمان صداوسیما، تغییر و تحولات مختلفی روی داده است. بنا بر این گزارش، یکی از این تغییرات جدید تمرکز روی محتوای سریال های در دست تولید است و این سازمان با تشکیل شورایی...

کلید خوردن فصل سوم سریال «زیرخاکی» به عنوان اولین سریال تائید شده در دوران ریاست پیمان جبلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با روی کار آمدن پیمان جبلی در سازمان صداوسیما، تغییر و تحولات مختلفی روی داده است.

بنا بر این گزارش، یکی از این تغییرات جدید تمرکز روی محتوای سریال های در دست تولید است و این سازمان با تشکیل شورایی جدید تصمیم گرفته محتوای سریال ها را پیش از تولید به طور کامل ارزیابی کند تا هم کار از سطح استاندارد و مطلوبی برخوردار باشد و هم درگیر حاشیه نشوند.

به همین منظور سریال های در حال تولید، مسیر خود را طی می کنند ولی سریال هایی که بنا بود وارد چرخه تولید شوند، متوقف شده اند تا تکلیف فیلمنامه آنها مشخص شود. در این میان اولین سریالی که توانسته مجوز عبور از این شورا را دریافت کند، سریال «زیرخاکی۳» به کارگردانی جلیل سامان بوده که به منظور پخش در نوروز ۱۴۰۱ ساخته خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی۳» به تازگی کلید خورده و جلیل سامان تصویربرداری کار را آغاز کرده است. در این سریال پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند و احتمالا سامان از بازیگران جدیدی به روال فصل دوم بهره خواهد برد.

به گزارش فارس، پس از موفقیت سریال «زیرخاکی» در جذب مخاطب، سومین سری از این مجموعه ساخته خواهد شد. «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی «جلیل سامان» و تهیه‌کنندگی «رضا نصیری‎نیا»، محصول مرکز سیمافیلم است که از شبکه‌ی یک سیما روی آنتن می‌رود.

پیش از این مخاطبان تلویزیون شاهد پخش نخستین فصل از سریال «زیرخاکی» در سال ۹۹ به عنوان پربیننده‌ترین مجموعه‌ی تلویزیونی رمضانی بودند و فصل دوم این سریال نیز با پخش در خرداد سال‌جاری به پربیننده‌ترین اثر زمان پخش خود تبدیل شد.

فصل اول «زیرخاکی» با تلاش ناکام «فریبرز» برای خروج از کشور هم‌زمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. در فصل دوم مخاطبان این سریال شاهد فرجام دردسرهای فریبرز و خوش شانسی‌ها و ناکامی‌های وی بودند.

«جلیل سامان»؛ سازنده‌ این مجموعه‌ی سریالی، فیلمنامه‌‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان است که در کارنامه‌اش آثاری هم‌چون «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس» دیده می شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار