۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

کلکل کردن سنگین پیشکسوت سابق آبی پوشان برای سرخ پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کلکل کردن سنگین پیشکسوت سابق آبی پوشان برای سرخ پوشان. هافبک پیشین تیم ملی و آبی پوشان گفت که با اینکه پرسپولیس برای این فصل ملی‌پوشان زیادی را جذب کرد و کهکشانی بسته شد ولی این تیم رقیب استقلال بر...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کلکل کردن سنگین پیشکسوت سابق آبی پوشان برای سرخ پوشان. هافبک پیشین تیم ملی و آبی پوشان گفت که با اینکه پرسپولیس برای این فصل ملی‌پوشان زیادی را جذب کرد و کهکشانی بسته شد ولی این تیم رقیب استقلال برای قهرمانی نیست.

مهدی فنونی زاده درباره بازی هفته اول استقلال برابر سپاهان در لیگ بیست و دوم اظهار داشت:

بازی هفته اول مشکلات خاص خودش را دارد و جالب اینکه برای مربیان پرتغالی نیز مانند دربی حساس است چرا که پرتغالی‌ها نیز کری‌های خودشان را دارند و آنها بیشتر از ایرانیان اهل کل کل هستند به همین دلیل تقابل دو مربی هم جدا از میدان بازی جذاب است.
وی افزود:

گرچه دیدار سختی برای هر دو تیم است ولی کار سپاهانی‌ها به مراتب سخت تر است. اصفهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران استقلال کار بسیار سختی دارند و یک امتیاز مثبت برای استقلال محسوب می‌شود و باید بهتر بگویم استقلال فعلاً با یک گل از سپاهان جلو است!
فنونی زاده در ادامه خاطر نشان کرد:

استقلال اگر برنده بازی باشد خیز بلندی برای صدرنشینی دارد و دقیقاً این همان بازی ۶ امتیازی است که برنده با روحیه مضاعف لیگ را ادامه می‌دهد.
هافبک اسبق تیم ملی گفت:

فکر می‌کنم در این فصل فقط سپاهان رقیب استقلال باشد و پرسپولیس را رقیب یا مدعی قهرمانی نمی‌دانم. چراکه پرسپولیس هیاهو دارد و از قدیم هم گفتند کسانی که زیاد ادعا دارند و منم منم میکنند چیزی در چنته ندارد، به همین دلیل پرسپولیس برای این فصل هر چه بازیکن ملی پوش که در بازار بود به خدمت گرفت و کهکشانی بسته شد اما با این وجود باز هم رقیب استقلال نیست.
فنونی زاده در پایان عنوان کرد:

من ساپینتو را یک مربی با انگیزه و جاه طلب می‌دانم. شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات بد نبوده است. مسئولان با حفظ اسکلت فصل قبل چند بازیکن به خدمت گرفتند. که فکر می‌کنم بیشتر نقاط سه گانه تیم تقویت شدند. با توجه به اینکه کار محبی به استقلال تمام شده ،اگر مهدی قایدی نیز به استقلال بیاید، هیچ تیمی نمی‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار