۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کلاهبرداران بادام زمینی در دام پلیس

کلاهبرداران میلیاردی از زارعین بادام‌کار شهرستان پارس‌آباد در دام پلیس گرفتار شدند.

کلاهبرداران بادام زمینی در دام پلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عصر چهارشنبه با تلاش و پیگیری پلیس آگاهی پارس‌آباد ۴ کلاهبرداری که در ماه‌های اخیر از بادام‌کاران شهرستان پارس‌آباد اجناس خریداری و با صدور چک‌های بلامحل متواری شده بودند، در شهرهای شمالی دستگیر و به زندان ارجاع داده شدند.

به دنبال شکایت هشت نفر از کشاورزان بادام‌کار پارس‌آبادی مبنی بر عرضه محصول به افراد مشکوک با صدور چک‌های بلامحل، این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی پارس‌آباد قرار گرفت تا با تلاش و پیگیری‌ها کلاهبرداران دستگیر و تحویل مقامات قضائی شوند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اعلام دستگیری این کلاهبرداران در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: کارگاهان پلیس آگاهی پرونده را در ۲ شهر پارس‌آباد و یکی از شهرهای شمالی استان مورد پیگیری جدی قرار دادند تا با دستگیری یکی از این افراد کلاهبردار در پارس‌آباد فرصت دستگیری سایر افراد نیز فراهم شد تا در شمال کشور ۳ نفر کلاهبردار دیگر نیز دستگیر شوند.

سردار هوشنگ حسینی تصریح کرد: میزان کلاهبرداری این افراد در مجموع ۲۷۰ میلیارد ریال گزارش شده که با شگرد خاص و استفاده از چک سرقتی و افراد معتاد سعی کرده بودند تا با قیمت بالا بادام زمینی را از زارعین خریداری و متواری شوند که در نهایت با تلاش پلیس آگاهی این افراد گرفتار قانون شدند.

وی گفت: هر چهار نفر بعد از دستگیری و اعتراف به کلاهبرداری تحویل مقامات قضائی شدند تا از طریق دستگاه قضا راهی زندان مشگین‌شهر شوند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از زارعین منطقه خواست تا مراقبت بیشتر در خرید و فروش محصولات خود داشته باشند تا گرفتار افراد کلاهبردار و سوءاستفاده‌کننده قرار نگیرند.

سردار حسینی افزود: این چهار کلاهبردار سابقه خرید و فروش محصولات کشاورزی به ویژه لوازم خانگی، خرید برنج در شمال کشور و بادام زمینی در پارس‌آباد را داشته‌اند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار